10 واحد تولیدی بزرگ زنجان با رفع مشکل احیا شدند


ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834898

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 10 واحد بزرگ تولیدی در استان تعطیل یا متوقف شده و مشکلات آنها حل شده و تعدادی از این سرمایه گذاران به بهره برداری رسیده اند که یک واحد بزرگ مانند مجتمع فولاد آسین همچنین امیدواریم بتوانیم تا پایان سال ابهر بافت سابق را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; ناصر فغفوری در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از سیاست های اصلی دولت و استان های بعدی در سال 1401 احیای واحدهای تعطیل بود.

وی خاطرنشان کرد: این واحد یا متعلق به شبکه بانکی است و یا در اختیار اداره ورشکستگی است و در مالکیت مالکان نیز می باشد اما بنا به دلایلی تعطیل شده اند.

فغفوری با اشاره به سیاست های انجام شده در استان افزود: اطلاعات کلیه واحدهای تعطیل شده احصاء شده و امروز مقام ارشد دولتی در استان به شبکه بانکی اطلاع داد که آخرین اطلاعات به روز شده در خصوص واحدها و دفاتر بانکی تملک شده و یا واحدهای ورشکستگی شماره خریداری شده است، اما با شبکه بانکی مشکل دارند که تولید را متوقف کرده و به کارگروه گزارش می دهند تا در جلسه بعدی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان گزارش شود.

وی گفت: کمیته احیای واحدهای تولیدی تعطیل با حضور اتاق های اعضای آن متشکل از دستگاه های مختلف تشکیل می شود که حسب مورد به این کمیسیون ها دعوت می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تلاش داریم تا پایان سال بخش قابل توجهی از این واحدها را به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه این رویه روشی بسیار مناسب برای احیای واحدهای تعطیل شده است، افزود: سرمایه گذاری هایی در گذشته انجام شده و در حال حاضر برای احیا و راه اندازی این واحدها سرمایه کمتری نسبت به راه اندازی واحد از ابتدا و در عین حال استخدام افراد جدید نیاز است. . «در این مجموعه ها ایجاد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه امیدواریم طبق برنامه ریزی انجام شده اکثر بلوک های راکد و بسته احیا و آزاد شوند، گفت: البته در حوزه واحدهای صنعتی بزرگ استان ممکن است وجود داشته باشد. 3 یا 4 مورد باشد که نیاز به اصلاح دارد.

وی خاطرنشان کرد: 10 واحد تولیدی بزرگ تعطیل یا متوقف شده که مشکلات آنها حل شده و به تدریج به بهره برداری می رسند و امیدواریم تعدادی از این سرمایه گذاران دیگر از جمله واحد بزرگی مانند مجتمع فولاد آسین واقع در سابق. سایت ابهر بافت . می توانیم تا پایان سال آن را به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید