100 کیلوگرم گوشت ذبح غیرمجاز در کرمانشاه معدوم شد

ساعت: 12:45
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1805682

رضا سلیم ساسانی گفت: در بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی خانگی کرمانشاه 46 متخلف شناسایی و با نظر کارشناس دامپزشکی مقدار یکصد کیلوگرم گوشت غیرمجاز کشتار در محل کشف و معدوم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا سلیم ساسانی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز گفت: طی روز گذشته تیم های بازرسی و نظارت اتاق اصناف به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی و تیم های جمع آوری ذبح غیرمجاز دام در کرمانشاه، گشت مشترکی را برای نظارت بر قصابان و اقدام به قاتلان غیر مجاز تشکیل دادند.

وی با بیان اینکه این بازرسی ها در دو نوبت صبح و عصر انجام شد، گفت: این بازرسی ها از 317 خرده فروشی عرضه کننده کالاهای اساسی خانگی، قصابی ها و کشتارگاه های غیرمجاز بازدید کردند.

سلیم ساسانی خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل های صنفی عرضه کالاهای اساسی خانگی 46 متخلف شناسایی و با نظر کارشناس دامپزشکی مقدار یکصد کیلوگرم گوشت غیر مجاز برای کشتار در محل کشف و معدوم شد.

وی گفت: متخلفان برای اجرای قانون به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم برخورد بدون اغماض با خاطیان گفت: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق شماره تلفن 38258840 یا 124 به بازرسی و نظارت استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید