13 هزار نفر از موزه های استان مرکزی بازدید کردند


ساعت: 21:07
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819310

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی:

مرزبان گفت: مراکز اقامتی شهرستان های محلات، دلیجان و اراک 100 درصد اشغال بوده و 80 درصد اشتغال در مراکز اقامتی ایجاد شده و تعداد بازدید از موزه های استان به صورت رایگان و نیم بها بوده است. نوروز 13 هزار نفر نرخ رشد چشمگیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; مصطفی مرزبان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی امشب در جلسه شورای اداری استان مرکزی گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی گروه های آیینی میراث فرهنگی از ایل شاهسون برای اجرای برنامه، چاپ کنید. و نصب بنرهای خوش آمدگویی، تهیه و توزیع 80000 کالای تبلیغاتی و توزیع اقلام بهداشتی و صنایع دستی با شعار سفر ایمن و مسئولانه.

وی افزود: مراکز اقامتی شهرستان های محلات، دلیجان و اراک 100 درصد اشغال است، 80 درصد اشتغال در مراکز اقامتی ایجاد شده و تعداد بازدید از موزه های استان به صورت رایگان و نیم بها انجام شده است. در ایام نوروز 13 هزار نفر نرخ رشد چشمگیر است.

مرزبان گفت: 32 هزار پیامک هشدار راهنمایی و رانندگی برای تمامی خودروهای ورودی استان مرکزی و 13 نوروزگا در استان مرکزی راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بازارچه صنایع دستی تفرش با اعطای یک میلیارد و یکصد میلیون تن اعتبار ملی افتتاح و پس از اعطای بودجه عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید