بیش از 70 هزار نفر از اقشار مختلف از موزه دفاع مقدس استان مرکزی بازدید کردند.

ساعت: 21:18
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795933

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در استان مرکزی:

کریمی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 70 هزار نفر به مناسبت های مختلف از موزه دفاع مقدس بازدید کرده و از آنها داستان هایی ساخته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; گلمرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امشب در نشست منطقه ای مدیران صیانت و نشر ارزش های دفاع مقدس در البرز، قم، تهران و مرکزی گفت: انتقال فرهنگ دفاع مقدس نسل جوان با رویکرد عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری یکی از اقدامات زیربنایی در استان برای تهیه دایره المعارف دفاع مقدس است. به برکت کنگره شهدا پیشرفت چشمگیری حاصل شده است.

وی افزود: بر اساس دانشنامه دفاع مقدس استان تاکنون بیش از 714 مقاله و 203 مقاله علمی و 523 پرونده علمی جمع آوری شده است و آموزش نیروها در زمینه تحقیق و توسعه دفاع مقدس در اولویت قرار دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: امسال با مشارکت سایر دستگاه های استانی تهیه و چاپ 60 عنوان کتاب دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفته و خوشبختانه رتبه استان را دارد. در جشنواره های مربوط به دفاع مقدس پذیرفته شده است.

وی بیان کرد: فراهم کردن زمینه بازدید مناطق مختلف استان از موزه دفاع مقدس با رویکرد تبیین نقش استان در دفاع مقدس یکی از برنامه های در دستور کار است و از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 70 هزار نفر مردم در مناسبت های مختلف از موزه دفاع مقدس بازدید کردند و برنامه های قصه گویی برای آنها تعریف شد.

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: تهیه بیش از یک میلیون سند در حوزه دفاع مقدس و جمع آوری بیش از 10 هزار جلد کتاب در کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان فضای کافی را برای انجام کلیه تحقیقات علمی فراهم کرده است و به لطف کنگره شهدای استان حوزه فعالیت‌ها و برنامه‌های دفاع مقدس فعال است، اما باید به حمایت از جوانان و طرح‌های نوآورانه در حوزه دفاع مقدس توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید