130 پروژه با وام 152 میلیاردی در تاکستان افتتاح می شود

وی افزود: پروژه هایی که ممکن است در هفته دولت در حوزه های مختلف افتتاح شود شامل راه و شهرسازی، مدیریت راه و راه، آموزش و پرورش، کشاورزی و زیرساخت های مختلف است.

سرپرست فرمانداری شهرستان تاکستان بیان کرد: از طرح های شاخص هفته دولت در تاکستان می توان به طرح داربست 35 هکتاری باغات انگور اشاره کرد که توسط وزیر محترم جهاد کشاورزی به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: روستای کرخسین تنها روستای شهرستان تاکستان است که انتقال آب به باغات و زمین های زراعی آن از طریق کانال آبی انجام نمی شود و به طور کلی تمامی باغات و زمین های زراعی مجهز به سیستم آبیاری قطره ای و تحت فشار هستند.

حمزه ای بیان کرد: افتتاح سالن چند منظوره بانوان توسط وزیر محترم ورزش و جوانان از دیگر پروژه های مهم شهرستان تاکستان است که در هفته دولت به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین ظرفیت شهرستان تاکستان در بخش کشاورزی به ویژه باغداری و تولید انگور است به طوری که هزاران هکتار اراضی باغی در این شهرستان وجود دارد و با توجه ویژه و تجهیز باغات با سیستم آبیاری نوین، بیشتر می شود. محصولات قطعا تولید می شوند. در عین حال میزان مصرف آب نیز کاهش می یابد.

این مسئول بیان کرد: پروژه زیرسازی آسفالت توسط بنیاد مسکن و همچنین نزدیک به 13.5 میلیارد تومان پروژه در چند روستا به بهره برداری رسید.

وی ابراز داشت: در هفته دولت از روستاهای شهرستان بازدید خواهیم کرد که دهیاران، دهیاران و دستگاه های اجرایی برای مردم نجیب و خونگرم شهرستان تاکستان اثری از خود به جای گذاشته اند.

حمزه ای در پایان گفت: هر نوع خدمتی که دولت در قالب وظیفه به مردم انجام دهد بارقه امیدی را در دل مردم ایجاد می کند که نسبت به نظام، انقلاب و دستاوردهای مردم امیدوارتر می شوند. جمهوری اسلامی و این، ایجاد امید در جامعه، موجب تلاش بیشتر و خودکفایی کشور در همه عرصه ها می شود.

دیدگاهتان را بنویسید