میوه های عید کرمانشاه در 152 مرکز عرضه می شود

ساعت: 20:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806573

ایرج صفایی گفت: 152 مرکز برای تحویل میوه به عید در استان کرمانشاه راه اندازی می شود که از این تعداد 72 مرکز در کرمانشاه فعالیت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایرج صفایی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: مدیران مربوطه برای تحویل میوه شب عید از جمله سیب و پرتقال معرفی شده اند و هم اکنون در حال حمل و بارگیری میوه های خریداری شده به استان هستند.

وی افزود: سیب مورد نیاز استان کرمانشاه از آذربایجان غربی و پرتقال از مازندران تحویل داده شد.

صفایی خاطرنشان کرد: میوه عید بر اساس سهمیه تعیین شده برای استان و حدود سال گذشته خریداری می شود.

وی گفت: برای تحویل میوه به عید 152 مرکز در استان کرمانشاه راه اندازی می شود که از این تعداد 72 مرکز در شهر کرمانشاه فعالیت خواهند کرد.

مدیرعامل تعاون روستایی کرمانشاه گفت: در حال حاضر قیمت میوه شب عید مشخص نشده است اما بر اساس نرخ کشوری به استان ها اعلام می شود و تحویل آن حدود 10 تا 20 درصد کمتر از بازار است.

صفایی همچنین از افزایش سهمیه تامین کالاهای اساسی در قالب طرح هوشمند توزیع این کالاها خبر داد و گفت: با پیگیری کارکنان تعاونی های روستایی علاوه بر سهمیه تنظیم بازار کرمانشاه برای توزیع کالاهای اساسی، مقداری برنج هندی برای استان کرمانشاه.

وی همچنین از توزیع سیب زمینی با نرخ مصوب خبر داد و افزود: در پی گرانی سیب زمینی، این محصول در سه مرکز در اسلام آباد و چهار مرکز در کرمانشاه با قیمت هر کیلوگرم 10 هزار تن عرضه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید