عرضه و توزیع مناسب میوه های شب عید در دستور کار است/ تمامی گرانی ها در ایام عید لحاظ می شود


ساعت: 09:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814180

فیروزی گفت: میوه های عید برای استان از تامین کنندگانی خریداری شد که بخشی از داخل استان هرمزگان و بخشی دیگر از خارج از استان بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; علی فیروزی معاون اقتصادی استانداری هرمزگان صبح امروز در جلسه تنظیم بازار شبانه بایرام با محوریت عرضه و توزیع میوه این ایام که در سالن اجتماعات استانداری هرمزگان برگزار شد، گفت: در این مدت. استان مشکلی برای تحویل میوه نخواهد داشت.

وی افزود: در استان هرمزگان و به ویژه بندرعباس ایستگاه های مختلفی برای تحویل مستقیم میوه با تعرفه مصوب در نظر گرفته شده است که در این راستا از حدود 30 جایگاه شهرداری برای تحویل مستقیم استفاده می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: میوه شب عید استان از تامین کنندگانی خریداری شد که تعدادی از داخل استان و تعدادی نیز خارج از استان بودند.

فیروزی افزود: موضوع مهم دیگری که مورد توجه قرار می گیرد، نظارت کامل بر عرضه میوه در پایان سال است تا مردم میوه مورد نیاز خود را با قیمت مصوب تهیه کنند.

وی ادامه داد: گشت های نظارتی سازمان سکوت و تعزیرات باید نظارت کامل داشته باشند و در صورت گران فروشی و ایجاد مزاحمت برای مردم سریعا با فروشندگان برخورد کنند.

گفتنی است در این جلسه تصمیماتی در خصوص توزیع میوه شب عید اتخاذ شد که در جلسه بعدی این ستاد به تصویب خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید