وزارت جهاد کشاورزی در توزیع میوه در بازار در نوروز ارزیابی مثبتی دریافت نکرد/ هشدار مجلس نسبت به گرانی و بی کیفیتی میوه


زمان: 09:47
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1819911

علیرضا عباسی گفت: متأسفانه وزارت جهاد میوه را با ضعف فراوان خریداری کرده بود، اصرار ما این بود که میوه به سردخانه برگردانده و دوباره تقسیم شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا عباسی نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت و گو با خبرنگار تیتریک با انتقاد از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در تنظیم بازار میوه در نوروز گفت: سال 1401 تنها سالی بود که تمام توان از تولید تا توزیع در آن بود. وزارت

عباسی گفت: وزارت جهاد کشاورزی در خرید میوه خوب عمل نکرد زیرا خرید با قیمت و کیفیت مناسب انجام نشد. جعبه، اما اینطور نبود.»

وی با اشاره به اینکه کمیسیون کشاورزی مجلس تذکرات لازم را به این وزارتخانه داده است، گفت: قرار بود وزارت جهاد کشاورزی ۱۳ هزار و ۹۰۰ تن پرتقال و ۱۴ هزار و ۵۰۰ تن سیب توزیع کند، اما اعتراض کرد.

عباسی گفت: ورود مجلس به قیمت میوه در بازار عید باعث شد تا پرتقال تا 10 هزار تن و سیب به 11 تا 12 هزار تن برسد، زیرا میوه های خریداری شده کیفیت خوبی نداشتند. نظر، به دلیل کیفیت پایین، قیمت باید کمتر باشد.

نماینده مردم کرج گفت: متأسفانه وزارت جهاد میوه را با ضعف زیادی خریداری کرده بود. اصرار ما این بود که میوه به سردخانه برگردد و دوباره جدا شود. این را در برخی مناطق دیده ایم. این وزارتخانه نتیجه قابل قبولی نگرفت و عملکرد خوبی نداشت.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید