کشتارگاه مسیل پارسیان با وام ۱۲ میلیاردی افتتاح شد

ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783104

طی مراسمی با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، کشتارگاه دام 12 میلیاردی مسیل پارسیان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; هادی ابراهیمی مدیرعامل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در اولین روز از هفته جهانی کارآفرینی به منظور افتتاح و بازدید از طرح های سرمایه گذاری در پارسی به پارسی سفر کرد. وی در بدو ورود به شهر پارسی در گلزار شهدای آن شهر حضور یافت و با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، غبارروبی کرد و قبور مطهر شهدا را بویید.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت: در فرهنگ اسلامی شهادت به عنوان یکی از والاترین ارزش ها و مقام شهدا در زمره والاترین انسان ها قرار دارد.

ابراهیمی ادامه داد: «شهید» در فرهنگ اسلامی منحصر به کسانی نیست که در میدان جهاد کشته می شوند، هر چند که آنها بارزترین الگو هستند و همه کسانی که به حق ایمان دارند و راه حق را می روند و همین طور. از آنها می میرند، طبق سنت اسلامی از شهدا هستند.

وی در سفر به شهرستان پارسی طی مراسمی کشتارگاه دم نور مسیل پارسیان را به عنوان اولین طرح اشتغالزایی در آن شهرستان افتتاح کرد.

ادریس دهدار رئیس اداره تعاون، کار و کمک های اجتماعی پارسی در حاشیه این افتتاحیه در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: این کشتارگاه یک شرکت تعاونی است که تحت عنوان کشتار دام مسیل پارسیان فعالیت می کند.

وی افزود: این کشتارگاه در شهرستان پارسی با وام 12 میلیارد ریالی معادل یک میلیارد و 200 میلیون تن احداث شد که 550 میلیون تن آن با تسهیلات اعتباری پایدار روستایی بازپرداخت شد.

ابراهیمی گفت: میزان اشتغالی که برای این طرح در نظر گرفته شد 6 شغل مستقیم و بیش از 20 شغل غیرمستقیم است. فعال سازی دامداری ها، ایجاد شغل برای افرادی مانند قصابی و … از مزایای ساخت این کشتارگاه است.

مدیرکل تعاون کار و اجتماعی هرمزگان افزود: با افتتاح کشتارگاه نور مسیل پارسیان که زیر نظر مستقیم اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان فعالیت می کند گوشت با استانداردهای لازم برای مردم تامین می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید