15 میلیون دلار جایزه برای کسب اطلاعات از شبکه مالی سپاه

15 میلیون دلار جایزه برای کسب اطلاعات از شبکه مالی سپاه

دفتر امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه آمریکا برای هر گونه اطلاعاتی در مورد شبکه مالی سپاه پاسداران ایران در آنچه بخش “پاداش عدالت” نامیده می شود تا 15 میلیون دلار جایزه تعیین کرده است.

در ادامه سیاست ضدایرانی واشنگتن علیه ایران، دفتر امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه آمریکا برای اطلاعات شبکه مالی سپاه جایزه تعیین کرده است.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه در ماه های اخیر برخی کشورهای اروپایی خواستار اقدامات قهرآمیز علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حتی درج نام این سپاه در فهرست سازمان های تروریستی اتحادیه اروپا شدند، اکنون دفتر امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه آمریکا به سیاست خصمانه خود ادامه داد. او گام های جدیدی برای آسیب رساندن به ارتش برداشت.

دفتر امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه آمریکا برای هر گونه اطلاعاتی در مورد شبکه مالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آنچه بخش «پاداش عدالت» نامیده می شود تا 15 میلیون دلار جایزه تعیین کرده است.

Reward for Justice اطلاعیه مربوط به این جایزه را هم در وب سایت و هم در صفحه رسمی توییتر خود منتشر کرد که در آن اطلاعاتی درباره شبکه مالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای قطع منابع مالی این سازمان ایرانی درخواست کرد.

جایزه عدالت در ادامه اعلامیه خود با طرح ادعاهای بی اساس درباره فعالیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس در داخل و خارج از کشور، هدف از این کار را متوقف کردن تروریست ها دانسته است.

این دفتر وزارت امور خارجه آمریکا تاکید می کند که ماموریت برنامه پاداش برای عدالت، تولید اطلاعات مفید برای محافظت از مردم آمریکا و تقویت امنیت ملی ایالات متحده است.

دیدگاهتان را بنویسید