15 نفر از کارکنان یکی از دستگاه های اجرایی استان تعلیق شدند


ساعت: 15:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890683

حسین رجبی از صدور کیفرخواست و عزل 15 نفر از مسئولان یکی از دستگاه های اجرایی استان قزوین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین رجبی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی بیان کرد: با توجه به گزارش واصله به یکی از دستگاه های اجرایی استان مبنی بر تحصیل مال غیرقانونی توسط 15 نفر از مسئولان، پرونده ای در دادسرای قزوین تشکیل و دستورات قضایی لازم صادر و متهمان تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

وی افزود: این متهمان با همراهی یکی از نمایندگان بیمه مستقر در سازمان اقدام به جعل مدارک پزشکی مربوط به مدارک پزشکی تعدادی از کارکنان کردند که بر این اساس با دستکاری بیت المال اقدام به اخذ وجوه غیرقانونی کردند. مبلغ 5 میلیارد ریال ساخته اند.

این مقام قضایی استان همچنین گفت: متهمان این پرونده 15 نفر هستند و متهم به تحصیل مال غیرقانونی، دریافت و پرداخت رشوه و جعل چندین نسخه پزشکی هستند که پرونده جنایی دو شهروند قزوینی ارسال شد.

رجبی همچنین یادآور شد: به منظور جلوگیری از سایر اقدامات مشابه متهمان، حکم تعلیق این 15 نفر از کارکنان صادر و به دستگاه اجرایی مربوطه ابلاغ شده است و از حضور در محل کار و بقیه افراد معذورند. رسیدگی به این پرونده از طریق روابط عمومی دادگستری استان انجام می شود و به اطلاع عموم و رسانه ها خواهد رسید.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: برخورد با مفاسد و فساد یکی از اولویت های جدی دستگاه قضایی استان است و در مبارزه با مفاسد بدون اغماض از هیچ فرد یا گروهی و قاطعانه برخورد قانونی خواهیم کرد. در انتظار کسانی است که به خانه تجاوز می کنند. پول خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید