16 هزار و 350 تن شکر به زودی در طرح ماه مبارک رمضان عرضه می شود


ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822337

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی در تهران گفت: امروز دولت حواله های طرح ماه مبارک رمضان را ارائه کرد که طی روزهای آینده با قیمت 16 هزار و 350 تن به دست مصرف کنندگان می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاسمعلی حسنی در گفت و گو درباره وضعیت قیمت شکر در بازار اظهار کرد: قیمت شکر در چند روز اخیر نوسان داشته و حتی به 23 هزار تن در هر کیلوگرم رسیده است، اما امروز دولت حواله هایی را برای طرح ماه مبارک رمضان ارائه کرد که شکر آن را شکر کرد. در چند روز آینده با قیمت پایین تری عرضه خواهد شد.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران افزود: در این طرح باید چند صد تن شکر در قالب طرح توزیع ماه مبارک رمضان توزیع شود. این محصول هم اکنون در شرکت های بسته بندی قرار دارد تا در بسته بندی های یک کیلویی به مرحله توزیع برسد.

وی گفت: بر این اساس این محصول با قیمت 12 هزار و 500 تن به کسانی که مجوز بانکی دارند عرضه می شود و در نهایت با قیمت 16 هزار و 350 تن به مشتریان عرضه می شود.

بررسی وضعیت بازار کالاهای اساسی و اقلام اساسی خانوار در هفته آخر فروردین ماه 1401 حکایت از افزایش قیمت شکر دارد. بر این اساس قیمت شکر در نقاط مختلف تهران قیمت های متفاوتی دارد و در برخی نقاط قیمت آن به 30 هزار تن رسیده است.

انتهای پیام/
منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید