167 اثر به دبیرخانه جشنواره علم / فناوری های جهادی / برگزیده برای حضور در صحنه کشور

وی افزود: بخش عمده جشنواره مربوط به شرکت های دانش بنیان، معلمان و پژوهشگاه های 7 شهرستان استان است که در مجموع 167 اثر به دبیرخانه ارسال شد.

برزگر در پایان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره حمایت از آثار و ایده های نو و شناسایی دستاوردهای مخترعان بسیج است.

علی کاسم زاده رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در این نشست گفت: امروز می توان به ملت این نوید را داد که این دانشگاه به مسئولیت خود در زمینه تربیت نیروی انسانی عمل کرده و شاهد شکوفایی جوانان در این جشنواره هستیم.

ما باید در مسیر علم جهادی عمل کنیم

وی افزود: علم شایسته علم مفید است و کسانی که به دنبال مدرک هستند، دنیای واقعی نیستند، زیرا دنیای واقعی باید بر اساس نیازهای واقعی جامعه برای تولید محصولات کاربردی گام بردارد.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) تاکید کرد: با استفاده از مولفه برای مفید بودن می توان ثروت خلق کرد چرا که علم باید از ایده به کاربردی تبدیل شود.

کاسم زاده تاکید کرد: علم باید به ثروت آفرینی منجر شود نه اینکه صرفاً کلام باشد و اگر علم مفید می خواهیم باید به دلبستگی های لازم واقف باشیم.

این مسئول بیان کرد: به فرموده حضرت علی (ع) علم نیز پادشاه و موجب برتری است، بنابراین وظیفه ماست که در عرصه علم به توصیه بزرگ اسلام عمل کنیم تا بتوانیم در این راه جهادی عمل کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه ایران جزو 10 قدرت برتر در صنعت پزشکی، نانو، هسته ای و فضایی است.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: ایران هفتمین قدرت نظامی جهان در عرصه نظامی، اولین و پیشرفته ترین کشور در علم سوادآموزی و دهمین کشور در نظام سلامت است.

اسم قاسم زاده در پایان گفت: ایران سریع ترین رشد علمی را در دنیا دارد و در تولید فناوری پیشتاز است که این یعنی 11 برابر استاندارد جهانی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید