برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری استان یزد / ارسال 230 اثر به جشنواره

ساعت: 18:14
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785844

این خبر را رئیس سازمان بسیج پژوهش و فناوری استان یزد اعلام کرد

میرگانی رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان یزد گفت: جشنواره جهادی علم و فناوری در استان یزد برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سید محمد میرغانی رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان یزد امشب در نشست خبری با اشاره به فعالیت 24 پایگاه علمی در استان یزد اظهار داشت: طلاب، روحانیون، جامعه پزشکی، معلمان و دانش آموزان در مجموعه بسیج و اردوی علمی و فنی نقش آفرینی می کنند.

وی به فعالیت مراکز رشد در استان یزد اشاره کرد و افزود: راه اندازی و احیای مراکز رشد در استان یزد در دستور کار قرار دارد و انشاالله همکاری و تفاهم نامه هایی منعقد می کنیم تا بتوانیم این مراکز را راه اندازی کنیم. “

وی با بیان اینکه 750 هسته در استان یزد در موضوعات علمی مانند دانش، فناوری، گفتمان علمی و توانمندسازی ایجاد شده است، اذعان داشت: این هسته ها به عنوان نقاط بسیار قوی در مجموعه بسیج علمی استان یزد حضور دارند.

میرقانی با اشاره به برگزاری جشنواره جهادگران عرصه علم و فناوری در استان یزد افزود: مراسم افتتاحیه این جشنواره صبح روز یکشنبه در حسینیه ثارالله برگزار و تا روز دوم آذرماه ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج پژوهشی و فناوری استان یزد اهداف جشنواره جهاد علم و فناوری در استان یزد را برشمرد و گفت: جوانان و جوانان، همگرایی و تعامل بین قشر هوشمند، شناسایی استعدادهای علمی در استان و ایجاد جریان ها، گفتمان ها و مطالبه گری های علمی و تخصصی از اهداف مهم این جشنواره است.

وی با بیان اینکه این جشنواره از ابتدای تابستان آغاز شد، افزود: تا 20 آبان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره بالغ بر 230 اثر بود که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید