هشتمین نمایشگاه و جشنواره «جهادگران علم و فناوری» در ارومیه برگزار می شود


ساعت: 15:48
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914059

معاون بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه شهدای آذربایجان غربی:

جلال زاده گفت: هشتمین نمایشگاه و جشنواره جنگ علم و فناوری ۱۵ آذرماه در ارومیه افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد جلال زاده در گفت و گو با خبرنگار آروم نیوز از افتتاحیه هشتمین نمایشگاه و جشنواره جنگ های علم و فناوری در استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: صبح امروز هشتمین نمایشگاه و جشنواره جنگ های علم و فناوری در نمایشگاه شهرک برگزار می شود. با حضور نمایندگان استان.تکنولوژی الکترونیک ارومیه افتتاح شد.

معاون علمی پژوهشی و بسیج فناوری سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به شعار سال «تولید; دانش بنیان، اشتغال زایی، اقدامات انجام شده در کشور ما رنگ دیگری به خود گرفته است و همه تلاش ها در راستای ایجاد آینده ای دانش و فناوری است.

جلال زاده گفت: معاونت بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه شهدا در تلاش است تا از نخبگان بسیجی حمایت کند و با برگزاری جشنواره جهادی علم و فناوری سعی در ایجاد امید هر چه بیشتر در بین جوانان داشت تا بتوانند بتوانند. از استعدادهای علمی خود استفاده کنند

وی ادامه داد: استان آذربایجان غربی دارای بهترین جوانان و نخبگان است که باید بستر مناسبی برای استعدادیابی ایجاد شود و معاونت علمی و فناوری بسیج شهدای سپاه در تلاش است تا این شرایط را برای جوانان این مرز و بوم فراهم کند و از آنها حمایت کند. .

جانشین بسیج پژوهشی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بیش از 30 مخترع در هشتمین نمایشگاه و جشنواره رزمندگان علم و فناوری که در 30 غرفه برای عموم آزاد است شرکت کردند.

وی افزود: از تمامی افراد شرکت کننده در این جشنواره تجلیل خواهد شد و همچنین 10 نفر برای دریافت جایزه نقدی و لوح تقدیر و شرکت در نمایشگاه سراسری تهران در تاریخ 18 تا 20 آذرماه انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید