جشنواره جهادی علم و فناوری در اردبیل برگزار می شود

ساعت: 14:09
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784815

رئیس سازمان بسیج پژوهش و فناوری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

مسئول بسیج علمی، تحقیقاتی و فناوری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: همزمان با هفته بسیج، هشتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در سالن اجتماعات استان برگزار می شود و طرح های برگزیده در سالن اجتماعات استان برگزار می شود. افتخار شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ فاضل احدی در گفت و گو با خبرنگار سبلان ما گفت: هشتمین جشنواره جهادی علم و فناوری همزمان با هفته بسیج در سالن ولایت برگزار و از طرح های برگزیده تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر ساله جشنواره جهادگران عرصه علم و فناوری با حضور مبتکران، مخترعان و نخبگان برگزار می شود، افزود: این جشنواره هر ساله با نمایشگاهی از طرح های مخترعان و مبتکران در سراسر استان در اردبیل برگزار می شود. .

رئیس سازمان بسیج فناورانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: 11 گروه پژوهشی از جمله بسیج دانشجویی، بسیج مهندسی، بسیج کشاورزی، بسیج معلم و دانش آموزی و بسیج فرهنگی در سپاه فعالیت علمی دارند. قشر مورد احترام است.

احدی گفت: بسیج علمی تفاهم نامه های مختلفی با مراکز علمی، آموزشی و فنی منعقد کرده است که می تواند از توان و ظرفیت این مراکز با بسیج علمی برای استفاده مطلوب تر استفاده کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اذعان داشت: در سال 1400 بسیج علمی، پژوهشی به دنبال رفع موانع و حمایت از مخترعین، مبتکران بود.

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس(ع) ادامه داد: شبکه مدیریتی گسترده بسیج علمی در تمامی عرصه ها، عرصه ها و پایگاه های مقاومت که هدف آن به روز رسانی برنامه های علمی بسیج در رده های مختلف است. مقاومت.

وی گفتمان سازی، راه اندازی گروه های مجازی در سراسر استان را از دیگر اهداف بسیج علمی می داند و می افزاید:

احدی اهداف برگزاری این جشنواره را برشمرد و افزود: لزوم توجه مسئولان به جامعه نخبگان، ایجاد انگیزه مضاعف برای ارائه مقالات پژوهشی بیشتر و شناسایی سایر نخبگان استان و آشنایی آنها با دستگاه های نیازمند، دانش یکی از این مهم است. اهداف جشنواره..

رئیس سازمان بسیج پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس(ع) گفت: با مشکلاتی که در استان داریم سعی کرده ایم با دعوت از نخبگان و شخصیت های ارشد علمی به تحلیل مشکلات بپردازیم تا راهکارهای علمی برای برون رفت از آن ارائه شود. “

باید بگویم؛ این جشنواره در تاریخ 29 آبان ماه 1400 در تالار بخش برگزار می شود و ارائه گواهی شرکت در جشنواره برای کلیه آثار ارائه شده ارزیابی شده، حمایت مادی و معنوی از ایده های برتر برای تولید محصولات آزمایشگاهی، ارائه طرح ها و محصولات فناورانه. به مسئولین موسسات و سرمایه گذاران، امکان استفاده از مراکز رشد بسیج برای ساخت یا تکمیل یک محصول فناورانه از مزیت های شرکت در جشنواره است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید