183 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی افتتاح می شود

زمان: 12:42
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775191

وزیر ورزش و جوانان گفت: مردم باید احساس کنند ورزش به خیابان ها آمده و باید با شوک و موج جدیدی از ورزش در کشور روبرو شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، حمید سجادی در دومین جلسه ستاد هفته تربیت بدنی که امروز با حضور همه اعضای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد ، به برنامه ریزان و سیاست گذاران هفته تربیت بدنی وی گفت: ما به تمام تصمیمات برای اجرای برنامه های این ستاد احترام می گذاریم و از همه برنامه های خلاقانه ای که در جلسات تخصصی ارائه می شود استقبال می کنیم.

از وزیر ورزش و جوانان بخاطر تلاش سایر ارگان ها و نهادهایی که در توسعه ورزش گام های موثری برداشته اند و برنامه های ویژه ای برای هفته تربیت بدنی دارند ، تشکر می کنم.

وی با اشاره به اهمیت هفته تمرینات به منظور فرهنگ سازی در راستای ترویج ورزش در اقصی نقاط کشور ، از روسای فدراسیون ها خواست این هفته به استان ها سفر کرده و جلسات تخصصی با ورزشکاران ، جوانان و افراد کلیدی استان.

وزیر ورزش و جوانان در بخشی دیگر از سخنان خود احترام به پیشکسوتان را یکی از آموزه های اخلاقی و ارزشی نهفته در ورزش ایران اعلام کرد و گفت: در هفته تربیت بدنی باید برنامه هایی برای تجلیل از جانبازان و ارزیابی آنها داشته باشیم. تلاش کنید و آنها را اعلام کنید. “آموزش و دانش هنوز در ورزش ایران نقش دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا به صاحبان اماکن ورزشی آسیب رسانده است ، افزود: به مناسبت هفته تربیت بدنی ، ممکن است در برخی از سالن های ورزشی که به دلیل تاج تعطیل هستند ، مراسم افتتاحیه داشته باشیم. “مردم باید بدانند که هنوز ایدئولوژی و دانش در ورزش وجود دارد.

حمید سجادی گفت: مردم باید احساس کنند ورزش به محلات و خیابان ها آمده است و برای رسیدن به آن باید موج جدیدی را در ورزش کشور ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در این دوره از برنامه های تربیت بدنی هفتگی باید تغییرات و تحولات گسترده ای داشته باشیم و با تغییراتی که در کشور رخ داده است ، این تغییر باید در ورزش نیز اتفاق بیفتد.

* کلهر: 183 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی افتتاح می شود

سینا کلهر ، سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزشهای همگانی در دومین نشست ستاد هفته تربیت بدنی و ورزش درباره اجرای برنامه های هفته تربیت بدنی گفت: “نام مهربانی.

وی افزود: برنامه های مختلفی برای تجلیل از ورزشکاران در هفته تربیت بدنی در نظر گرفته شده است و از تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی تقدیر خواهیم کرد. در این هفته همچنین جلساتی خواهیم داشت ، از جمله دیدار با خانواده شهدا.

کلهر خاطرنشان کرد: مطابق عنوان گفتمان این هفته که شاید عنوان سال ما باشد ، برنامه های مختلفی برای همه روزهای هفته تربیت بدنی تهیه و اجرا شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزشهای همگانی گفت: 183 پروژه ورزشی آماده افتتاح برای هفته تربیت بدنی است که به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید