2 نفر از اعضای شورای شهر و معاون سابق شهرداری شیراز بازداشت شدند

محمدی دره شوری اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع دستگاه قضایی فارس با مفاسد اقتصادی، دو تن از اعضای فعلی شورای شهر شیراز و معاون سابق شهرداری شیراز به اتهامات مالی و با دستور مقام قضایی بازداشت شدند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: چهار نفر از پرسنل مسئول در سازمان فرهنگی شهرداری شیراز به اتهام مالی دستگیر شدند.

محمدی دره شوری با اشاره به اینکه دستگیر شدگان بنا به گزارش پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه فجر فارس، مرتکب تخلفات مالی و فساد گسترده شده اند، گفت: پس از دریافت گزارش مذکور و ارائه سیر مراحل قضایی در رسیدگی به پرونده زیر نظر بازپرس ویژه آغاز شد و با کسب نظر کارشناس رسمی دادگستری و انجام حسابرسی و اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، مقامات ذیربط در ابعاد مختلف و افراد مرتبط و مسئول در این زمینه فساد مالی شناسایی شد

وی تصریح کرد: با به نتیجه رسیدن تحقیقات حسب مورد اتهاماتی از قبیل مشارکت در اختلاس، مشارکت در معاملات دولتی، تحصیل مال از راه غیرقانونی، جعل اسناد رسمی، تهیه گزارش کذب، بی توجهی به انجام وظایف رسمی منجر شد. در آسیب اموال عمومی به متهم تفهیم شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس افزود: متهمان جدید این پرونده مالی شامل دو نفر از اعضای شورای شهر و معاون سابق شهرداری شیراز امروز پس از احضار و دفاعیات مفصل با قرار موقت در بازداشت به سر می برند. بازداشت و وثیقه

دیدگاهتان را بنویسید