2 پرسپولیس و 3 ستاره استقلال در لیست مازاد

2 پرسپولیس و 3 ستاره استقلال در لیست مازاد

پرسپولیسی ها با قرار دادن سیامک نعمتی و حامد پاکدل در لیست خروجی خود در کنار ساپینتو که حالا با سیاوش یزدانی مشکل دارند، گرمای نقل و انتقالات را با جدایی این بازیکنان و حضور آنها در پنجره زمستانی داغ کرده اند.

لیگ برتر ایران اکنون در حالی که تنها 4 روز به نقل و انتقالات باقی مانده است، پنجره زمستانی کم حاشیه ای را پشت سر می گذارد. حضور سیامک نعمتی و حامد پاکدل از پرسپولیس در کنار گزینه های در حال شکل گیری از نظر لیست استقلال با حذف سیاوش یزدانی از تمرین امروز توسط ساپینتو و نام بردن از عزیزبک امانوف و سجاد شهبازادا به عنوان دیگر خروجی ها، ما را انتظار دارد. اتفاقات جالب در چند روز آینده

علاوه بر این بازیکنان، گادوین مانچا به عنوان برترین گلزن فصل گذشته لیگ برتر که البته در این فصل شرایط متفاوتی را تجربه کرده است، دیگر بازیکنی است که بحث های داغی درباره مقصد آینده اش در نقل و انتقالات مطرح شده است.

به گزارش جواد نکونام، فولاد خوزستان بار دیگر در نقل و انتقالات حضوری فعال خواهد داشت. آنها به احتمال زیاد موسی کولیبالی را در لیست خروج خود خواهند داشت و با توجه به شرایطی که آیاندا پاتوسی دنبال می کند، بعید است که او افکار انکونام را ترک کند و از طریق این جدایی ها آنها به دنبال تقویت مجدد خود خواهند بود. در همین راستا بار دیگر سرمربی فولاد چشم به ستاره های استقلال و پرسپولیس و البته بازیکنان خارجی دارد. سرخ پوشان اهواز پس از جذب روبرتو تورس از اوساسونا، بار دیگر به دنبال ستاره دیگری هستند و باید دید این بار نکونام کدام بازیکن را هدف قرار خواهد داد.

در فصل جاری تیم ها به دلیل شرایط و بودجه و همچنین سکسکه های نقل و انتقالات نتوانسته اند نقل و انتقالات پرمخاطبی انجام دهند. اما با حضور سیامک نعمتی، سیاوش یزدانی، گادوین منشا، موسی کولیبالی، حامد پاکدل و … باید در چهار روز باقیمانده تا پایان این دوره خبرهای جالبی از مقصد این بازیکنان منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید