20 اردیبهشت ماه استیضاح فاطمی امین وارد دادگاه می شود

محمد حسینی در گفت وگو با ایلنا درباره اینکه شورای اسلامی در هفته های اخیر استیضاح برخی وزرا را در دستور کار قرار داده است، اینکه آیا دولت در خصوص این استیضاح ها با مجلس گفت وگو کرده است، گفت: سه شنبه گذشته 3 استیضاح از هیئت رئیسه مجلس به کمیسیون های تخصصی ارجاع شد که یکی از آنها مربوط به آقای ساداتی نژاد بود که اکنون استیضاح وی منتفی شده است. نفر دیگر آقای فاطمی امین بود که در کمیسیون صنایع پرورش یافت و به هر حال قرار شد استیضاح در صحن علنی مجلس مطرح شود. استیضاح دیگر مربوط به آقای هندوزی بود که چندین امضا داشت و با نمایندگان استیضاح صحبت شد که راضی شدند و به حد نصاب رسید و از دستور خارج شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: در حال حاضر پرونده استیضاح آقای فاطمی امین را داریم که به دلیل تعطیلی مجلس هفته آینده پس از بازگشت نمایندگان به مجلس در 20 اردیبهشت ماه این پرونده مطرح می شود.

وی یادآور شد: این چندمین بار است که استیضاح آقای فاطمی امین به دادگاه می آید و وی به سوالات مطرح شده در استیضاح پاسخ می دهد.

حسینی درباره محورهای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بیشترین بحث درباره استیضاح آقای فاطمی امین، بحث افزایش قیمت خودرو است که مهم ترین محور استیضاح و جدی است. موضوع برای استیضاح کنندگان .

دیدگاهتان را بنویسید