20 هزار نفر جمعیت شهری در لیک و نبود سطل زباله در خیابان + عکس


ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: 1401/04/19
کد خبر: 1882114

نبود سطل زباله در لیک باعث انباشت زباله در خیابان ها و مشکلات بهداشتی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس امروزه با توسعه جمعیت شهرها و استفاده روزانه از مواد غذایی و تولید زباله های متعدد، نیاز مبرم به تفکیک و جمع آوری زباله ها در زمان معین امری حیاتی است.

اگر دقایقی در خیابان ها و کوچه های شهر لیک قدم بزنیم، شاهد انبوهی از زباله های خشک و خیس پراکنده در سطح شهر خواهیم بود، زباله هایی که وجود آنها تهدیدی جدی برای سلامت و بهداشت عمومی محسوب می شود.


445646 خبر خاکستری


در سال های گذشته در ورودی هر کوچه و خیابان یک سطل زباله وجود داشت، اما به دلیل در نداشتن سطوح، کیسه های زباله توسط حیوانات پاره شد و شرایط بدی ایجاد شد که این امر باعث شهرداری لیک شد. به او این سطل ها را جمع کرد تا بهتر فکر کند، اما آنها دیگر قرار نگرفتند.


عباس مشیری شهردار شهر لیکک در خصوص کمبود سطل زباله در سطح شهر گفت: متاسفانه در سال های گذشته به دلایل مختلف امکان قرار دادن سطل زباله در سطح شهر وجود نداشت.


مشیری ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی شهرداری مقرر شد سطل های زباله در خیابان های اصلی شهر قرار گیرد.


445645 خبر خاکستری


وی در خصوص استقرار سطل های زباله در شهر لیک گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده سطل های زباله از ماه آینده در خیابان های اصلی شهر نصب می شود.


445643 خبر خاکستری

شهرک لیک مرکز شهرستان بهمئی با جمعیتی بالغ بر 20 هزار نفر روزانه با مشکل جمع آوری زباله مواجه است و همین موضوع باعث گلایه مردم از وضعیت موجود شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید