2000 دانش آموز لرستانی تحت حمایت موسسه خیریه کاسکاد عاطفه هستند


ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898747

بیرانوند گفت: امسال 2 هزار و 242 دانش آموز نیازمند لرستانی تحت حمایت موسسه خیریه آبشار عاطفه ها قرار می گیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نرگس بیرانوند در گفتگو با خبرنگار صفیفلک اظهار داشت: موسسه خیریه عاطفه ها در لرستان بر اساس روال سال های گذشته با فرا رسیدن ماه مهر به دانش آموزان نیازمند و بی سرپرست کمک می کند و امسال نیز لباس فرم مدارس را تهیه کردند. و لوازم تحریر این دانش آموزان.» شد.

وی افزود: 20 دفتر خیریه در استان داریم که از طریق این دفاتر کمک های مورد نظر را به دانش آموزان نیازمند ارائه می کنیم، به عنوان مثال برای دانش آموزان بی سرپرست از طریق کانون ایتام لوازم التحریر، لباس فرم و کیف تهیه شد.

رئیس موسسه خیریه عاطفه ها در لرستان گفت: مسئولان دفاتر مذکور در حال گفت و گو با خیرین هستند تا وسایل مورد نیاز دانش آموزان از جمله لوازم التحریر، کتاب و … را در اختیار دانش آموزان قرار دهند. قیمت ها در مرکز تولید درج شده است.

وی بیان کرد: گاهی همه ایتام خیریه حامی دارند و از طریق این حامیان لوازم مورد نیاز خود را تهیه می کنند و آنهایی که حامی ندارند سازمان به نیازهای آنها رسیدگی می کند.

بیرانوند گفت: در مجموع 2 هزار و 242 دانش آموز در استان لرستان امسال تحت حمایت خیریه عاطفه ها در لرستان قرار می گیرند. تاکنون به تعدادی از این دانش آموزان خدمات ارائه شده است و مابقی نیز تا اواسط مهرماه کمک خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید