22 فیلم غیر سینمایی اکران شد


ساعت: 13:19
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905814

هیئت صدور پروانه غیرسینمائی با نمایش 4 فیلم بلند، 5 فیلم مستند، 12 فیلم کوتاه بلند و یک فیلم نیمه بلند موافقت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی و سمعی و بصری، هیات صدور پروانه نمایش فیلم های غیرسینمایی در جلسه اخیر مجوز نمایش 5 عنوان از فیلم سینمایی «دختران باد» به تهیه کنندگی محمد را صادر کرد. احمدی به کارگردانی فریدون نجفی، «پسر سوز» به تهیه کنندگی سلمان عباسی و کارگردانی رضا جمالی، «بازگشته» به تهیه کنندگی مسعود آب پرور و کارگردانی ندا محمودی، «سکوت سیاه» به تهیه کنندگی و کارگردانی عبدالله دوشان و سلمی بابایی. کن پامنار» به تهیه کنندگی و کارگردانی اشکان درویشی موافقت کرد.

همچنین فیلم مستندی با عنوان «من هنرمندم» به تهیه کنندگی محمود صادق ناظری و کارگردانی مرتضی رمضان زاده مجوز نمایش آثار غیرسینمایی را از سازمان سینمایی دریافت کرد.

در این تابلو داستان خفکن به تهیه کنندگی مشترک علی عطشانی و سعید دلاوری و کارگردانی زنگ ورزشی محمود عطشانی به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن اسماعیلی چشمان شنوا به تهیه کنندگی و کارگردانی ناصر عباسی هادس فروشنده به تهیه کنندگی محسن دانشور و کارگردانی زهیر ساکاچی، چه دنیای زیبایی» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی علی محمدخانی، «ناگهان پرتاب فیل» به تهیه کنندگی حسن حبیب الله زاده و کارگردانی نازنین چیت ساز، «از پشت سر» به تهیه کنندگی و کارگردانی امیرحسین منصوری مجوز نمایش داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید