230 مگاوات به ظرفیت تولید نیروگاه خورشیدی یزد اضافه می شود


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880529

اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد گفت: با اقدامات گسترده، عدم تطابق عرضه و تقاضای برق نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، ابوالفضل اسدی امروز در دیدار امام جمعه یزد با اشاره به پیگیری ها و تلاش های وزارت نیرو برای سرویس دهی، نگهداری و نوسازی نیروگاه ها و وارد مدار ساختن نیروگاه های جدید، اظهار داشت: این نیروگاه ها در حال توسعه هستند. وی بیان کرد: با این اقدامات کلان، عدم تناسب عرضه و تقاضای برق نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وی با تشریح گزارش اقدامات انجام شده در خصوص مدیریت تامین برق در صنعت برق استان، خاطرنشان کرد: پیگیری ساخت حدود 1100 مگاوات نیروگاه سیکل ترکیبی و همچنین ساخت حدود 230 مگاوات نیروگاه خورشیدی است. از جمله فعالیت های جاری استان

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد همچنین اقدامات مدیریت تقاضا و تقاضا و مدیریت بار توسط شرکت های صنعت برق، سرویس و نگهداری نیروگاه ها، آمادگی انتقال نیرو و شبکه های فوق توزیع و عملکرد در حوزه مدیریت بار را از جمله این موارد عنوان کرد. اقدامات.

اسدی افزود: مرحله دوم اجرای طرح مدیریت مصرف خانه به خانه با همکاری دبیرخانه مراکز خدمات رسانی رضوی یزد و بسیج استان برنامه ریزی شده است و امیدواریم با همکاری صنعت آب و برق شرکت ها ضمن کاهش مصرف آب و برق کولرهای آبی گامی موثر در جهت کاهش مصرف انرژی دستگاه های سرمایشی باید برداشته شود.

وی ادامه داد: در سال 1401 تاکنون با همکاری صنایع و همچنین همکاری ادارات برای کاهش هزینه های سرمایشی و روشنایی به ویژه بعد از ساعت اداری; هیچ محدودیتی برای استفاده در منزل وجود ندارد.

اسدی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و حمایت ائمه جمعه و جماعت استان، مصرف برق خانگی با استفاده از روش‌های ساده و ارزان قیمت حداقل ده درصد کاهش یابد و ضمن تامین بار مطمئن‌تر برای صنایع، از پیش رو نیز با موفقیت عبور کنیم. اوج بار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید