24 روستای سرحس تا اوایل بهار 1402 گازدار می شوند


ساعت: 10:18
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908490

نوری زاده با بیان اینکه 24 روستا از شهرستان گازدار سرخس از نعمت گاز بی بهره هستند گفت: با ورود 2 پیمانکار جدید انشالله تا ابتدای بهار 1402 این روستاها گازرسانی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن نوری زاده سرپرست فرمانداری سرحس در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در گفتگو با صبح امروز با اشاره به اینکه امسال برنامه های متعددی در هفته وحدت با شکوه تر از هر سال برگزار شده است، اظهار داشت: شیعه و سنی در ولسوالی سرحس در هفته وحدت امسال نشان دادند.

وی افزود: امروز دانش آموزان با حضوری کم نظیر در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردند و امروز نقشه های دشمنان نقش بر آب شد.

نوری زاده با تاکید بر اینکه آمریکا دوست ما یا کشور دیگری نیست، تصریح کرد: آمریکا به دنبال اقدامات ضد بشری است و دشمنی آمریکا با ما مربوط به دوران انقلاب نیست، اما از 7 مرداد 1332 شخصیت پلید آمریکا برای مردم ما نمایان شد. .

سرپرست فرمانداری سرخس گفت: مردم ایران با پیروی از دین مبین اسلام و تمدن چند هزار ساله اجازه نفوذ آمریکا را ندادند.

وی تصریح کرد: خاستگاه آخرین فتنه ها آمریکا و کشورهای متخاصم است که قصد براندازی جمهوری اسلامی را دارند.

نوری زاده تصریح کرد: آمریکا در دشمنی با ایران از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است. آمریکا با مشکلات اقتصادی و کاهش حضور مسئولان در بین مردم در دولت قبل تلاش کرد کشور را به زمین بزند، اما با روی کار آمدن دولت انقلابی بار دیگر نقشه آن نقش بر آب شد.

سرپرست فرمانداری سارگس با تاکید بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، گفت: بیانیه سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات اوج خصومت آمریکا و سرویس های جاسوسی کشورهای متخاصم علیه نظام اسلامی را نشان می دهد.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم مردم رویکرد دوستی با کشورهای همسایه را به رسمیت شناخت و از سوی دیگر به عضویت سازمان اقتصادی شانگهای درآمد. این به دلیل حمایت عمومی بود. حضور مردم امروز در صحنه های انقلاب، آینده ای روشن با امید به آینده را نشان می دهد.

نوری زاده با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم مردمی در شهرستان سرحس از زمان تصدی وی به عنوان سرپرست فرمانداری آن شهرستان تصریح کرد: ظرفیت ترانزیت کالا از مرز سرحس در شش ماه گذشته افزایش یافته است. گمرک سرخس در ابتدا با سه میلیون تن کالا فعال بود که بر اساس برنامه دولت ظرف سه سال این میزان باید به 300 میلیون تن در سال برسد.

سرپرست فرمانداری سرغس خاطرنشان کرد: از همکاری مردم شیعه و سنی و نیروهای مسلح شهرستان قدردانی می کنیم و با تمام توان از آنها حمایت می کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه جاده سرخس شایسته مردم این شهرستان نیست، گفت: با پیگیری های انجام شده پیمانکار جدید قطعه “4B” جاده سرخس – مشهد حدفاصل روستای چکودر تا روستای گنبدلی شناسایی شده و این شرکت عملیات اجرایی ساخت این قطعه را به طور رسمی آغاز کرده است و امیدواریم این تقاطع جاده ای نیز طی دو سال با نظارت کامل افتتاح شود.

نوری زاده بیان کرد: در شهرستان سرخس وارد حوزه مشکلات آب شرب شدیم و برای اولین بار سند حق آبه سد دوستی پس از حدود 20 سال برای سرخس صادر شد.

سرپرست فرمانداری سرحس با بیان اینکه 24 روستای شهرستان گازساز سرحس از نعمت گاز برخوردار نیستند، افزود: با ورود 2 پیمانکار جدید انشالله تا اوایل بهار 1402 این روستاها گازرسانی می شود.

وی در پایان گفت: در زمینه اشتغال نیز با پیگیری های فراوان 130 کودک شهرستان سرحس به زودی در بیمارستان غدیر نفت آن شهرستان مشغول به کار خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید