بررسی مشکلات روستای شیرتا سرحس / سد انحرافی شیرتا برای بهره برداری کشاورزان بازگشایی شد


ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837225

سرپرست فرمانداری شهرستان سراس گفت: بر اساس سیاست دولت سیزدهم مردمی در جمع مردم شریف روستای شیرپه از توابع شهرستان سراس حضور یافتیم و علاوه بر نشستن سه ساعته در کنار مردم شریف از در این روستا مشکلات این روستا و جمعی از کارکنان را مورد بررسی قرار دادیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن نوری زاده سرپرست فرمانداری شهرستان سرس در گفتگو با صبح توس گفت: . با بخشدار و کارکنان جهاد کشاورزی، برق، آبفا، آب منطقه ای، سلامت و ورزش و جوانان روستا را کاوش کردیم.

سرپرست استان سراس با اشاره به بازدید از سد انحرافی شیرتاپه گفت: با ظرفیت کامل راه اندازی شد. .

وی بیان کرد: در بازدید میدانی از سالن ورزشی و کتابخانه شیرتاپه نیز بازدید کردیم و برای تکمیل آنها ردیف اعتباری در وام های امسال را بررسی خواهیم کرد.

نوری زاده ادامه داد: همچنین از کارگاه تولیدی بانوان این روستا که به عنوان مشاغل خانگی زیر نظر روحانی روستا راه اندازی شده و نقش بسیار موثری در اشتغال زایی دارد بازدید کردیم.

سرپرست بخشداری سراس گفت: پس از بازدید از امکانات روستای شیرپه از باغ پسته 100 هکتاری واقع در روستای کوس سربزی بازدید کردیم که با توجه به تغییر نوع کشت این باغ از اهمیت بالایی برای شهرستان برخوردار است. .

وی در پایان گفت: این باغ پسته توسط سرمایه گذار خصوصی با روش تحقیقاتی و با اصلاح مدل کشت و کاهش مصرف آب ایجاد شد و جوانان زیادی در این باغ فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید