بهره برداری از 88 واحد مسکونی معلولان همزمان با هفته دولت سرحس


ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893285

علی میرزایی گفت: همزمان با هفته دولت 88 واحد مسکونی مددجویان اجتماعی با اعتباری بالغ بر 4.8 میلیارد تومان در شهرستان سرحس به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی میرزایی رئیس اداره بهزیستی سرحس در گفت و گو با صبح توس گفت: همزمان با هفته دولت 88 واحد مسکونی مددجویان در شهرستان سرحس با اعتباری بالغ بر 4.8 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

رئیس اداره بهزیستی سرحس افزود: در طرح مسکن مشتریان 50 میلیون تومان به صورت رایگان به اعضای خانواده هر مشتری تعلق گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال امسال 180 طرح کاری سهمیه شهرستان سرحس است که تاکنون 60 طرح کاری اجرا شده است. یکی از این طرح ها که به نمایندگی از 180 طرح در هفته دولت به بهره برداری می رسید، کارگاه خیاطی بود که بالغ بر 100 میلیون تومان از محل اعتبارات اشتغالزایی دریافت کرد و اکنون 5 نفر در این کارگاه مشغول به کار هستند.

علیمیرزایی به افزایش اعتبارات اشتغالزایی اداره کل بهزیستی شهرستان اشاره و تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده از سوی استان، اعتبار اشتغال شهرستان سرحس نسبت به سال گذشته 5 برابر شده و بیش از 18 مورد را جذب کرده است. میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار تسهیلات بند ب تبصره 16.

رئیس مددجویان بهزیستی شهرستان سرحس با تاکید بر اینکه 50 درصد مددجویان بهزیستی شهرستان سرحس دارای مسکن خوب و دائمی هستند، گفت: 100 مددجوی دیگر بهزیستی شهرستان در انتظار دریافت مسکن هستند.

علیمیرزایی در پایان گفت: امیدواریم با کمک این اداره کل بتوانیم از اعتبارات شناور که برخی شهرها تا پایان سال جاری نمی توانند جذب کنند، بهره ببریم چرا که شهرستان سرحس این ظرفیت را دارد. این اعتبارات را جذب کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید