ارائه 150 عنوان از برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در سرحس


ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898993

آذرکیش گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس 170 برنامه با همت سپاه و بسیج در شهرستان سرخس اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید آذرکیش فرمانده سپاه سرخس در گفت و گو با خبرنگار صبح توس با تبریک چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور خون های مقدسی است که در پای شجره نامه انقلاب اسلامی ریخته شده است.

فرمانده سپاه سرخس با بیان اینکه دفاع مقدس ملت ایران اسلام و فرهنگ جهاد را زنده می کند، گفت: در مورد جهاد صحبت کردند.

وی تصریح کرد: بر خلاف میل مخالفان نظام و انقلاب، جنگ 8 ساله دستاوردهای ارزشمندی برای ما داشت و یکی از این میراث های دفاع مقدس، مسئله مهم جهاد است که امروز به آن جهاد می گویند. توضیح به فرمایش امام جامعه ما .

آذرکیش تصریح کرد: وظیفه همه ماست که این دستاوردها را به جامعه به ویژه نسل های جدید انقلاب اسلامی برسانیم و در جنگ رسانه ای و شناختی دشمن هوشیار باشیم تا در آسیاب دشمن گره نزنیم. .

فرمانده سپاه سرحس با اشاره به اجرای 170 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس امسال گفت: به همین مناسبت امسال برنامه های زیادی با محوریت ناحیه مقاومت بسیج سرحس و همکاری مردم و دولت اجرا می شود. نهادها و در رأس آن امام جمعه محترم و فرماندار محترم شهرستان.

وی ادامه داد: همایش دفاع هنوز برگزار نشده است، برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس، همایش میکات صالحین، حضور بسیجیان در نماز جمعه همراه با سخنرانی رزمنده دوران دقایقی، رونمایی کتاب زندگینامه تعدادی از شهدای گرانقدر شهرستان اعیاد فرهنگی ورزشی جلسات آموزشی و تشریح از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان می باشد.

آذرکیش، برپایی میز خدمت، افتتاح طرح های محرومیت زدایی، اردوهای جهادی، توزیع بسته های سلامت، معیشت و لوازم التحریر، جندین یادواره شهدای ابروی محله، شب شعر دقاع مقدس، مسابقات قرآن، راه اندازی کارگاه اشتغالزایی، افتتاح مدرسه روستای چشم شور با همت گروه های جهادی، شرکت گاز فیلایش شهید هاشمی نژاد و شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق، برگزاری موکب های پیاده راهیان و آئین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای سارگس می باشد. از دیگر برنامه های مهم هفته دفاع مقدس شهرستان سرگس.

فرمانده سپاه سرخس در پایان از فرمانداری، شهرداری، شرکت نفت سرخس، پالایشگاه گاز سرخس، بنیاد شهید و تمامی دستگاه هایی که سپاه و بسیج را در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس یاری کردند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید