278 نماینده از اقدامات دگرگون کننده رئیس دفتر حسابرسی ملی تقدیر کردند

زمان: 12:58
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776811

278 نماینده مجلس ضمن قدردانی از آنچه در گزارش کسر بودجه سال 1399 قرائت شد ، از رئیس دیوان محاسبات به دلیل تغییر شکل آن چهار ماه قبل از زمان قانونی تشکر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ 278 نماینده مجلس با صدور بیانیه ای از اقدامات دیوان محاسبات در تغییر و خواندن قانون گزارش کسر بودجه سال 1399 چهار ماه قبل تشکر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

سلام

با احترام ، همانطور که می دانید ، دیوان محاسبات ، به عنوان نهاد ناظر پارلمان و اعضای منتخب ملت ، وظیفه جدی حفاظت از خزانه داری در نظارت بر اجرای صحیح قانون را دارد. و بند 1 ماده 219 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گزارش گزارش کسر بودجه کل کشور در سال 1399 را که حاوی ارائه یکساله به دولت است شامل نظرات و توصیه های کارشناسی دیوان ، 4 ماه قبل از مهلت قانونی نمایندگان محترم در جریان بررسی لایحه بودجه 1401 نماینده کل کشور در مجلس شورای اسلامی بودند.

علاوه بر این ، ارائه گزارش اجرای بودجه برای اجرای بودجه 1400 کشور در دو ماه به درخواست مجلس شورای اسلامی ، دستاورد جدید دیوان محاسبات است که به لطف خدا و تلاش کارکنان دادگستری

با توجه به موارد فوق ، ما به شدت از اقدامات هوشمندانه و دگرگون کننده رئیس دیوان محاسبات ، کارکنان و همکاران سخت کوش و شکارچیان گنج در این قلعه مقدس تشکر و قدردانی می کنیم.

و از الله الطوفیق

بیانیه با امضای 278 نماینده به هیئت رئیسه مجلس ارائه شد.

انتهای پیام / ک

دیدگاهتان را بنویسید