«2888» و «شهرک» وارد خانه جشنواره شدند


ساعت: 13:39
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807099

دو فیلم «۲۸۸۸» و «شهرک» با داستان های متفاوت از دفاع مقدس و سینما امروز و همزمان با نهمین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد اکران می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امروز سه شنبه 20 بهمن ماه مصادف با نهمین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر، خانه جشنواره واقع در برج میلاد که میزبان اصحاب رسانه، منتقدان و کارگردانان است، دو فیلم اولی سینما و دیگری سینمایی را به نمایش می گذارد. در ژانر حفاظت مقدس.

فیلم سینمایی «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی و تهیه کنندگی علی سرتیپی قرار است ساعت 13 در برج میلاد اکران شود. در واقع حضرتی در دومین تجربه سینمایی خود باید دنیای سینما را به تصویر بکشد. داستان این فیلم در مورد بازیگر جوانی است که علاقه مند به تست بازیگری برای یک فیلم عالی است و برای پیوستن به این پروژه و رسیدن به آرزوی بازیگر شدن باید شرایط خاص و تربیت ذهنی بازیگران در شهری دورافتاده را بپذیرد. .

سعید سهیلی، کاظم سیاحی، مختاب طاروتی، همایون ارشادی، رویا جاویدنیا، شاهرک فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی پور در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

اما «2888» به کارگردانی کیوان علی محمدی و اکبر حیدری قرار است ساعت 16 در برج میلاد اکران شود، فیلمی که در حوزه حفاظت مقدس ساخته شده و می توان آن را تجربه جدیدی در این نوع سینما دانست.

در این فیلم حمیدرضا پگاه، شیرین اسماعیلی، سیاوش مفیدی، مرتضی اسماعیل کاشی، ساناز مصباح، رضا داودوندی، شیوا فلاحی، عادله گرشاسبی، نرگس محمدی، علی اوجی، هادی حجازی فر، حامد کمیلی، کامباز دیامحزم به گویندگی احمد رضا مهرانفر، ، مریم بوبانی.

طبق برنامه ارائه شده برای خانه جشنواره و همچنین شب های دیگر ساعت 20:30 فیلم های کوتاه «هرگز، گاهی، همیشه»، «هایرو»، «ویار»، «الن» و «گذشته» به نمایش درمی آیند. به هواداران نشان داده شود. .

همچنین در بخش گنج، فیلم «جاده‌های سرد» ساخته مسعود جعفری جوزانی کارگردانی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید