خانه عشایری برای حذف واسطه ها از محصولات دهقانان کشاورزی در آستین / 360 شهرک ؛ سلاحی برای رونق اقتصادی استان البرز

زمان: 08:32
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775056

خانه روستاها و عشایر استان البرز در دستور کار حذف واسطه ها از روستاها در زمینه محصولات کشاورزی ، باغداری و دامداری دهقانان قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکاین روزها می توان روستا را افرادی سخت کوش ، سخت کوش و بی دقتی توصیف کرد.

کسانی که صبح خود را با دعا و توکل به خدا آغاز می کنند ، بیل و چنگال در دست دارند و کار می کنند تا ستاره در آسمان بدرخشد.

زندگی روستایی علاوه بر سختی ها و سختی هایی که خواهد داشت ، ویژگی هایی نیز دارد که بسیاری از اهالی البرز را به پایبندی به آن سوق داده است.

آنها مشکلات و مشکلات زیادی دارند ، اما این روش را به زندگی در شهر ترجیح می دهند و از تولید و کار لذت می برند.

21062104 d2c3 4091 a28e 35a7d94a78a7 خبر خاکستری

فرماندار کرج به خبرنگار تیتریک می گوید؛ در شهر کرج ما دو قسمت مرکزی و آسارا داریم ، اما بیشتر روستاهای ما در آسارا متمرکز شده اند.

غفور قاسم پور ادامه می دهد ؛ ما قصد داریم توجه ویژه ای به اشتغال پایدار داشته باشیم که منجر به مهاجرت معکوس می شود.

اما ایجاد مشاغل مستلزم ایجاد بستری برای تولید و توزیع محصولات دامی و دام های دهقانان است و مسئولان باید در این زمینه منطقی باشند.

5b2603e5 188f 45dc 8c68 72d5a85fdcf4 خبر خاکستری

بهادری ، سرپرست روستای البرز و خانه عشایر به تیتریک گفت؛ یکی از برنامه های ما حذف واسطه ها از روستاها در زمینه محصولات کشاورزی ، باغی و دامی است.

توجه ویژه مسئولان به مناطق روستایی می تواند انگیزه زندگی در شرایط سخت روستایی را دوچندان کرده و خانواده های زیادی را به روستا بازگرداند.

البرز دارای 360 آبادی است و با برنامه ریزی مناسب ، هر کدام می توانند دستی برای رونق اقتصادی استان باشند ، البته در صورت تلاش مسئولان.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید