295 جوان قزوینی در انتظار دریافت جهیزیه هستند

وی افزود: 200 کمک بلاعوض در قالب تامین کالا با هم افزایی بسیج سازندگی و خیرین استان از جمله آبشار عاطفه و بنیاد ازدواج اعطا شد که شامل پنج قلم یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، شستشو. ماشین و تلویزیون

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته مددکاری استان قزوین گفت: کمک ازدواج بیشتر کالاهای اساسی را در نظر می گیرد که به دلیل خرید مستقیم از مراکز تولیدی با قیمت مناسب خریداری و اهدا می شود.

اهدای 436 جهیزیه در 9 ماهه امسال


وی گفت: در 9 ماهه امسال 436 کمک جهیزیه به مبلغ 50 میلیارد و 698 میلیون ریال که 140 فقره آن در قالب کالا بوده و این اقدامات با هم افزایی مرکز اجرایی اجرا شده است، به طوری که 50 مورد جهیزیه است. درصد از محل اعتبارات دولتی و 50 درصد درصد دیگر از محل درآمدهای استان تامین شده است.


صیادی گفت: بر اساس اطلاعیه کمیته امداد کشور 120 جهیزیه به استان قزوین ارسال شده است و پیش بینی می شود یک سری دیگر نیز تا پایان سال ارسال شود.


وی گفت: 295 جوان روس اهل قزوین در حال حاضر پشت مهریه هستند. وی ارزش اقلام اهدایی در هر سری جهیزیه را 200 میلیون ریال عنوان کرد که شامل یخچال 13 فوت، اجاق گاز فردار، جاروبرقی، ماشین لباسشویی اتوماتیک و تلویزیون 31 اینچ است.


این مسئول تصریح کرد: در بحث جهیزیه اگر داماد مسئولیت خرید اقلام اصلی را بر عهده داشته باشد این اقلام به داماد تحویل داده نمی شود و 10 تا 15 میلیون تن به صورت نقدی به داماد پرداخت می شود.


وی در پایان گفت: از خیرین و ثروتمندان استان تقاضا داریم در تهیه و اهدای جهیزیه به زوج های جوان تحت پوشش کمیته حمایت کمک کنند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید