3 سلبریتی در لیست مازاد ریکاردو ساپینتو

سجاد شهبازاده، امانوف و سیاوش یزدانی سه بازیکنی هستند که گفته می شود این روزها جایی در پازل فکری ساپینتو ندارند. امانوف که تاکنون برای استقلال بازی نکرده و از ابتدای فصل مدام شایعاتی مبنی بر جدایی این ازبکستانی از استقلال شنیده می شد، یکی از آنهاست. آمانوف فصل گذشته به درخواست فرهاد مجیدی آمد و این مربی به او اعتماد زیادی داشت اما به نظر می رسد نظر ساپینتو با فرهاد متفاوت است و این بازیکن ازبکستانی به هیچ وجه نتوانست نظر این مربی پرتغالی را جلب کند. در چنین شرایطی طبیعی است که خبر جدایی آمانوف منتشر شود و دور از ذهن نیست که در صورت تهیه لیست افراط از سوی سرمربی استقلال، بازیکن ازبکستانی این تیم جزو افرادی باشد که باید استقلال را ترک کنند. تنها یک نکته مهم در مورد جدایی آمانوف وجود دارد که ممکن است استقلالی ها را زیر سوال ببرد.

دستمزد این بازیکن بالاست و در صورت جدایی از استقلال، تیمی که آمانوف را آورده باید با همین دستمزد او را بخرد که او را در هاله ای از بلاتکلیفی قرار می دهد و در این بین شاید توافق طرفین. بهترین راه حل برای این است که همانطور که آمانوف از نیمکت نشینی رها می شود، استقلال هم طبق میل ساپینتو نیروی جدیدی را وارد می کند.

یکی دیگر از افراد این لیست سجاد شهبازادا است. مهاجمی که در روزهای ابتدایی لیگ در ترکیب اصلی قرار داشت اما کم کم از این ترکیب فاصله گرفت و حالا روی نیمکت است و فرصت حضور دقایقی در زمین را پیدا می کند. شرایط سجاد به گونه ای است که گفته می شود ساپینتو بدش نمی آید او را در لیست مازاد قرار دهد، اما انتقال آن بازیکن و جدایی او مستلزم این است که استقلال فردی را جایگزین او کند. این تصور که یک مهاجم محروم است و کسی جایگزین او نمی شود این ذهنیت را ایجاد می کند که اگر مهاجمان دیگری مانند ارسلان مصدوم و از تیم حذف شوند، جایگزینی وجود نخواهد داشت و به همین دلیل استقلال متضرر می شود.

سومین بازیکنی که این روزها شایعات جدایی اش در فضای مجازی پیچید، سیاوش یزدانی است، مدافعی که حضورش و جدایی اجباری آن بازیکن و مرادمند استقلالی ها مثل توپ خبرساز شد. این بازیکن فصل گذشته به قدری در کنار دیگر مدافعان میانی استقلال کار کرد که جدایی او از استقلال برای هواداران استقلال مثل یک کابوس بود اما این فصل برای سیاوش ورق برگشت. این مدافع که از ملاوان به استقلال بازگشته بود نتوانست جایی در ترکیب استقلال پیدا کند و ماجرای تند او درباره تولد ساپینتو باعث شد سیاوش روی نیمکت استقلال بماند و حالا خبر جدایی او منتشر شده است. اما رفتن این بازیکن در خط دفاع تبعات خود را دارد. باید منتظر نیمه فصل و تصمیم نهایی ساپینتو در مورد شایعه منتشر شده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید