3 هزار دانشجوی دانشگاه های استان آذربایجان شرقی از سرزمین نور دیدن کردند


ساعت: 22:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816492

رئیس سازمان ارتش، راهیان نور و گردشگری سپاه عاشورا آذربایجان شرقی:

مسئول قرارگاه و گردشگری سپاه عاشورا گفت: 3 هزار دانشجو از دانشگاه های استان آذربایجان شرقی به سرزمین نور سفر می کنند و شرایط برای حضور 12 هزار نفر از مردم این استان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس فراهم شده است. . “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور عبداللهی مسئول اردو و گردشگری سپاه عاشورا گفت: 12 هزار نفر از اقشار مختلف آذربایجان شرقی در قالب کاروان های جداگانه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب اعزام می شوند. “

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط تمامی افراد فوق 7000 نفر از استان ها و مساجد استان و 2000 نفر با خودروی شخصی که شامل حدود 500 خانوار می شود با ثبت نام در سامانه و انتخاب اقامتگاه از این سفر معنوی بهره مند خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین 3000 دانشجو از دانشگاه های استان آذربایجان شرقی در قالب 20 کاروان به این سفر معنوی سفر خواهند کرد.

عبداللهی با بیان اینکه قرارگاه شهید فهری زاده در منطقه دو کوه آماده است تا افرادی که از مناطق و مسیرهای مناطق عملیاتی اطلاعی ندارند برای ساماندهی سفر و اسکان خود به این مکان مراجعه کنند، افزود: امسال به دلیل استقبال مردم در اردوهای راهیان نور، اردوگاه راهیان نور به دلیل شرایط بیماری عروق کرونر در کشور، زمینه ای را فراهم کرده است تا مردم در طول سفر و اسکان خود با خیال راحت تردد کنند.

به گفته وی، تمامی برنامه های سفر و اسکان و غذای زائران در مناطق عملیاتی جنوب کشور بر اساس دستورالعمل ستاد فرماندهی ولیعهد و مجوزهای صادره انجام می شود.

عبداللهی با بیان اینکه بازدید از این مناطق به قدری مهم است که رهبر معظم انقلاب 9 بار به این مناطق سفر کرده و 13 بار در سخنان خود بر اهمیت آن تاکید کردند، گفت: از راه نور به عنوان فناوری آن زمان یاد می شود که باید حقایق و واقعیت های آن زمان را استخراج کرد.

مسئول قرارگاه و گردشگری سپاه عاشورا راهیان نور گفت: با توجه به استقبال مردم، مردمی که مایلند با هماهنگی و هماهنگی بین دستگاه های فرهنگی به این مناطق بروند.

وی افزود: به گفته وی، قرارگاه راهیان نور هماهنگی های لازم برای خروج مردم را برای بازدید مردم از مناطق عملیاتی تسهیل کرده است و برنامه های آن پس از بازگشت در قالب برنامه های مجازی و توشه ای از طریق رسانه ها ادامه خواهد داشت. “

عبداللهی از نبرد شبانه با از سرگیری عملیات بعد از نماز مغرب و عشاء خبر داد و گفت: بازدید از آثار تاریخی.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید