3 هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه های عمرانی لرستان اعطا شد


ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892290

زاویه گفت: 3 هزار میلیارد تومان وام نقدی به پروژه های عمرانی در لرستان داده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، فرهاد زاویه صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان رجایی و بهنر دو تن از مبارزان نهضت انقلاب اسلامی ایران هستند که در این راستا تلاش کردند. حرکت تا آخر عمر و اخلاص در گفتار و رفتار الگوی همه رهبران هستند.

وی افزود: انقلابی بودن، اخلاص در گفتار و عمل از ویژگی های این دو بزرگوار بود و مسئولیت ها را فرصتی برای خدمت می دیدند.

استاندار لرستان تصریح کرد: یک سال از دولت سیزدهم می گذرد و در این مدت به عنوان یک وظیفه و تکلیف گام برداشته ایم اما باید با احساس مسئولیت عملکرد خود را به مردم ارائه دهیم که بتوانند. افتخار کن

زاویه گفت: دولت سیزدهم در زمانی روی کار آمد که مشکلات زیادی در کشور وجود داشت و در حوزه سلامت، سیاست خارجی و اقتصاد بسیار موفق بود.

وی افزود: در استان لرستان که نسبت به سایر استان ها از دولت انتظارات بیشتری دارد، در این مدت هشت رتبه و از رتبه 28 به 19 ارتقا یافتیم و همه اینها به برکت اخلاص این دولت و رئیس جمهور در راس بود. از آن

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: با تکیه بر ظرفیت و پتانسیل داخلی برنامه ها و موفقیت های بسیاری متجلی می شود و در چند ماه گذشته از بهمن تا شهریور سه هزار میلیارد تومان اعتبار نقدی در اختیار پروژه های عمرانی استان قرار گرفت. در نوسازی مدارس به مبلغ 250 میلیارد تومان، آبرسانی به مبلغ 300 میلیارد تومان، پروژه های عمرانی و جاده ای و چهار خطه و پیشرفت پروژه هایی که در این ماه ها متوقف شده بود رو به اتمام بود که بخشی از آنها در هفته جاری به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: باید به همه مدیران خدمات و کسانی که خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار می دهند گفته شود که هفته دولت به معنای خدمت بیشتر به مردم است و باید تلاش کنیم از فرصتی که در اختیار داریم در راستای خدمت رسانی بهترین استفاده را داشته باشیم. .

زاویه با اشاره به پیاده روی اربعین تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را برای خدمت به شیعیان امام حسین (ع) به کار گیریم و اربعین هدف مهمی برای حرکت انقلابی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید