30 هزار واحد مسکونی در گرگان توسط سپاه تکمیل و مرمت شده است

زمان: 12:34
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776744

30 هزار واحد مسکونی توسط سپاه مرمت و تکمیل شد و امروز با حضور رئیس سازمان حوادث بسیج گرگان کشف و راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گزارش گلستان ما ، 30 هزار واحد مسکونی توسط سپاه نینوا در استان گلستان بازسازی و تکمیل شده و امروز با حضور سردار گلرضا سلیمانی ، رئیس بلایا کشف و راه اندازی شد. سازمان مدیریت. در بسیج گرگان.

مراسم افتتاح این واحدهای مسکونی به صورت متمرکز در کوچه سجادیه گرگان برگزار شد ، با حضور رئیس سازمان حوادث بسیج ، 30 پروژه تکمیل و بازسازی واحدهای مسکونی در گلستان به بهره برداری رسید.
سردار علی ملک شکوهی صبح امروز در مراسم افتتاح 30 پروژه تکمیل و بازسازی واحدهای مسکونی استان گلستان که با حضور رئیس سازمان بسیج سرکوب شده برگزار شد ، اظهار داشت: سپاه و فلسفه بسیج باید به مردم کمک کنند به
فرمانده سپاه نینوا در گلستان ادامه داد: جایی که ملت های مسلمان و غیر مسلمان مشکل دارند ، سپاه و بسیج کمک می کنند.
ملک شاهکوهی گفت: “هرجا سنگی در مقابل مردم باشد ، سپاه و بسیج آن سنگ را بر می دارند ، حتی اگر به قیمت جان ما تمام شود.”
وی افزود: نمایشگاه تولید اقتصاد مقاومتی هفته گذشته در شهر گرگان برپا شد و حمایت از مردم برای ایجاد شغل را افتخار خود می دانیم.
این مقام مسئول گفت: از ابتدای سال تاکنون 60 پروژه را افتتاح کرده ایم و امروز با حضور سردار سلیمانی ، رئیس سازمان بسیج سرکوب شده ، 30 پروژه به بهره برداری رسیده است.
ملک شاهکوهی افزود: گروه های جهادی در بحث ساخت این بلوک آپارتمانی با ما همکاری کردند و چندین بازنشسته و شهید از دفاع مقدس هشت ساله در این موضوع خداپسندانه همکاری کردند.


انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید