300 نفر از مردم روستاهای فردوس از خدمات گروه جهادی فاطمیون بهره مند شدند.


ساعت: 14:19
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892992

مسئول گروه جهادی فاطمیون گفت: 13 نفر از اعضای گروه جهادی فاطمیون با حضور در رزمایش جهاد مقدس در دو روز گذشته به 300 نفر در مناطق مختلف خدمات رسانی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، سیزدهم شهریورماه اجلاس سراسری جهادگران با حضور 600 نفر از نخبگان و 200 گروه جهادی در شهرستان فردوس برگزار می شود.

در همین راستا رزمایش جهاد مقدس از دوم شهریور با حضور گروه های جهادی شهرستان فردوس، 80 جهادگر از شهرستان بیرجند و تعدادی از گروه های جهادی از خراسان رضوی آغاز شده و تا 13 شهریور ادامه دارد.

صغری اسداللهی مسئول گروه جهادی فاطمیون شهرستان بیرجند در گفتگو با خبرنگاران گفت: فعالیت گروه جهادی فاطمیون از سال 1382 آغاز شد.


وی افزود: این گروه جهادی در زمینه های مختلف از جمله هنری، فرهنگی، آموزشی، اشتغال زایی، مشاوره ترک اعتیاد، جمعیت و خانواده فعالیت دارد.

مسئول گروه جهادی فاطمیون تصریح کرد: 13 نفر از اعضای گروه جهادی فاطمیون در رزمایش جهاد مقدس شرکت کردند و در دو روز گذشته با بازدید از چهار روستای شهرستان فردوس به حداقل 300 نفر در مناطق مختلف خدمات رسانی کردند.

اسدالهی تصریح کرد: این گروه جهادی در راستای خدمت به مردم و دولت، فرهنگ سازی و تحول در عرصه فرهنگ در جهاد و در عرصه هنر، آموزش، کار با کودکان، قرآن، در آموزش های جهاد مقدس شرکت می کند. و طبقه حاکم، تبیین جهاد، مشاوره ازدواج. ، مشاوره خانواده و در نهایت نظافت مساجد.


وی خاطرنشان کرد: این گروه جهادی دارای 45 نفر است که 18 نفر از اعضای ثابت و بیشتر اعضا را بانوان و دانشجویان تشکیل می دهند.

سرپرست گروه جهادی فاطمیون افزود: این گروه جهادی طی دو روز عملیات در روستاهای فتح آباد، حسین آباد، گستاج و زاغه جواد الائمه در حومه شهرستان فردوس حضور یافتند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید