31 هزار دانش آموز خراسان شمالی سفارش کتاب نداده اند/ مهلت ثبت نام تا 19 شهریور


ساعت: 13:58
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893265

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزشی خراسان شمالی:

حسین توکلی گفت: بر اساس آخرین آمار موجود برای سال تحصیلی جدید 191 هزار دانش آموز در استان خراسان شمالی مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد 160 هزار نفر ثبت سفارش کتاب و 31 هزار دانش آموز در خراسان شمالی سفارش کتاب نداده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین توکلی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزشی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصرترک در بجنورد، گفت: مهلت سفارش کتاب برای تمامی مقاطع تحصیلی تا پایان 19 شهریور ماه است.

وی ادامه داد: نکته قابل توجه این است که از مجموع 191 هزار دانش آموزی که در سال تحصیلی جدید به مدارس خراسان شمالی می روند تاکنون 160 هزار نفر ثبت سفارش کتاب کرده اند.

توکلی افزود: 31 هزار دانش آموز استان برای سفارش کتاب اقدامی نکرده اند و قسمت زیادی از این گروه مربوط به پایه های اول، هفتم و دهم متوسطه اول و دوم هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید از طریق مدارس برای ثبت نام اقدام کنند و می توانند با ثبت نام در سامانه آموزش و پرورش سیدا مراحل باقی مانده را طی کنند.

وی یادآور شد: دانش آموزانی که بعد از 19 شهریور اقدام به سفارش کتاب می کنند قطعا روند سخت تری خواهند داشت و اواسط یا اواخر مهرماه کتاب ها به دست آنها می رسد.

توکلی تصریح کرد: همچنین دانش آموزانی که ثبت سفارش کتاب را انجام داده اند اما تغییر رشته یا محل تحصیل داده اند نیز اطلاعات ثبت نام شده را قبل از دهم شهریور ماه ویرایش کنند.

این مسئول بیان کرد: همه مدیران مدارس در نظارت و نظارت در روزهای اخیر توجیه دارند، بنابراین اگر دانش آموزی به دلیل مشکلات مالی هنوز برای دفترچه ثبت نام نکرده است، با معرفی آنها به کمیته پشتیبانی، مرکز خیریه، دانش آموزان نیازمند. از حمایت آنها خواهد بود

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید