267 هزار دانش آموز سوارکاری ثبت سفارش کتاب های درسی


ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878431

گلستانی فر، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش یزد گفت: بالغ بر 267 هزار دانش آموز در استان یزد باید طبق برنامه سفارش کتاب درسی خود را برای سال تحصیلی جدید ثبت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن گلستانی فر در گفتگو با یزدرسا در خصوص وضعیت ثبت سفارش کتاب درسی دانش آموزان گفت: ثبت نام و سفارش بسته آموزشی دانش آموزان مقطع ابتدایی، پایه اول ابتدایی و پایه هفتم استثنایی اول و پیش. – دانش آموزان دبیرستان حرفه ای و دانش آموزان پایه دهم متوسطه دوم و یک حرفه استثنایی از تاریخ 5 تیر تا 1 شهریور 1401 انجام می شود.

ادامه داد: در راستای توسعه دولت الکترونیک و تسهیل دسترسی دانش آموزان به کتب درسی، نظارت سیستمی بر روند انتشار مطالب آموزشی، ثبت سفارش کتاب های درسی نوروزی در تمامی مقاطع اعم از عادی، تیزهوشان و دانش آموزان. با نیازهای خاص از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com انجام می شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه ثبت سفارش کتب درسی یکی از دو روش انفرادی یا گروهی است، گفت: در روش انفرادی اولیای دانش آموزان با اشاره به فروش و توزیع. سیستم مواد آموزشی، بسته آموزشی لازم. خود سفارش می دهند و به روش گروهی مدیران مدارس نیز از طریق سامانه اسناد به سامانه مذکور مراجعه و کتاب های درسی را به صورت جمعی جمع آوری می کنند.

گلستانی فر گفت: والدین یا مدیران مقاطع تحصیلات تکمیلی، پایه دوم تا ششم ابتدایی، پایه هشتم و نهم متوسطه اول، دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم متوسطه و دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم متوسطه در مشاغل استثنایی. ، از 27 فروردین لغایت 21 خرداد ثبت سفارش کتب درسی را انجام داد.

وی یادآور شد: بالغ بر 267 هزار دانش آموز در 14 منطقه در قالب یک هزار و 400 مدرسه در استان یزد برای سال تحصیلی جدید طبق برنامه زمان بندی شده باید نسبت به ثبت سفارش کتب کمک درسی خود اقدام کنند و بر اساس سفارش های ثبت شده در سامانه توزیع کتب درسی اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید