320 میلیارد تومان برای سایت های تبصره 18 در خراسان جنوبی پرداخت شد


ساعت: 17:04
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885955

مدیر کل جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی:

شریعتی فر گفت: در بحث تبصره 18 تاکنون 320 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و 250 میلیارد تومان دیگر نیز در حال ارائه به متقاضیان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقمیتبی شریعتی فر مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی امروز در دوره توانمندسازی تسهیلگران صندوق قرض الحسنه، جهادگران اقتصاد مقاومتی و کارمندان بسیج سازندگی استان با توجه به اینکه هم افزایی بسیار خوبی بین دولت وجود دارد، گفت: و بسیج و سپاه در دولت جدید مستقر شده و ایجاب می کند که این همایش ها و تعاملات هر روز بیشتر شود و بتوانیم از آنچه در زمینه اشتغال، سرمایه گذاری و تسهیلات داده می شود نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: ما به عنوان حوزه اقتصادی مجموعه استانداری، بسیج سازندگی را بازوی توانمند در عرصه اقتصادی می نامیم زیرا بسیج سازندگی در اقشاری ​​که دستگاه های تخصصی ما کمتر به آن توجه دارند نفوذ می کند.

مدیر کل جذب و سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی بیان کرد: در حوزه تسهیلات جزء 2 بند ب تبصره 16 بودجه 1401 نسبت به سال گذشته تغییراتی ایجاد شده است.

شریعتی فر بیان کرد: در قانون بودجه سال 1400 اعتبارات در اختیار نهادهای ملی قرار گرفت و اتفاقی که در سال جدید افتاد، اختیار تخصیص اعتبار به استان ها داده شد.

وی بیان کرد: طی جلسات برگزار شده قرار شد 300 میلیارد تومان تسهیلات در قالب تفاهم نامه به بسیج سازندگی استان داده شود.

مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی گفت: یکی از اهداف کلی اشتغال این است که می خواهیم سازندگی را برای حمایت از تعهد اشتغال اجباری در استان بسیج کنیم تا بتوانیم آن را به عنوان یکی از اشتغال ها، شامل طرح استان

شریعتی فر افزود: در بحث تبصره 18 تاکنون 320 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و 250 میلیارد تومان دیگر نیز در حال ارائه به متقاضیان است.

وی تاکید کرد: باید نظارت ها به صورت مستمر انجام شود تا بدانیم امکانات ارائه شده به نتیجه رسیده است.

مدیر کل جذب و سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی به لزوم تکمیل زنجیره ارزش اشاره کرد و افزود: اقدام خوب دیگر، بسیج فروش محصولات است و ایجاد نمایشگاه باید به طور مکرر تکرار شود.

وی ادامه داد: در گروه سرمایه گذاری استانداری نیز می توانیم به فروش محصولات و خدمات به استان کمک کنیم.

مدیر کل سرمایه گذاری و جذب استانداری خراسان جنوبی به سختی شرایط صدور مجوز اشاره کرد و درخواست کرد: همه موانع در امر صدور مجوز برای دریافت کنندگان تسهیلات از بسیج سازندگی به صورت موردی بررسی شود.

شریعتی فر با بیان اینکه اکوسیستم اشتغال در استان در حال ترسیم است، گفت: ما می خواهیم بسیج سازندگی در این حوزه به طور قطع حضور پیدا کند چرا که اگر اکوسیستم شکل بگیرد، نقش همه نهادها و ارتباطات در آن مشخص است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید