34 مجروح و کشته در حوادث رانندگی و 3 غرق شده در شلوغی امدادگران هلال احمر روز جمعه


ساعت: 17:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891184

جعفرزاده گفت: در جمعه اشباع امدادگران جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی 30 مصدوم و 4 مصدوم در حوادث رانندگی و 3 نفر غرق شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر جعفرزاده در گفت و گو با خبرنگار ارومنیوز اظهار داشت: پس از انتشار خبر واژگونی خودروی سمند در سد ارس چایپاره، امدادگران جمعیت هلال احمر پلدشت به محل حادثه اعزام و اقدام به رهاسازی 6 مصدوم گرفتار شده کردند. در ماشین.

وی افزود: همزمان با این حادثه امدادگران جمعیت هلال احمر بوکان نیز 6 مصدوم گرفتار در خودروی پراید در حادثه واژگونی پراید در محور بوکان – میاندوآب را آزاد کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در محور میاندوآب به سمت مهاباد توسط امدادگران پایگاه امداد و نجات راشان میاندوآب 2 مصدوم و در حادثه مشابه 2 مصدوم دیگر. حادثه واژگونی پژو 206 توسط امدادگران.پایگاه امداد و نجات عین روم اشنویه رهاسازی و انتقال داده شد، همچنین 2 مصدوم دیگر با انحراف از جاده پیکان در محور بازرگان به ماکو با مداخله امدادگران امداد و نجات شهید آذربان ماکو نجات یافتند. و پایگاه امداد و نجات

جعفرزاده گفت: در حادثه دیگری در جنوب آذربایجان غربی با دریافت گزارشی از ستاد 112 مبنی بر تصادف پژو با سمند، امدادگران جمعیت هلال احمر پیرانشهر به محل حادثه اعزام شدند. تلاش برای رهایی 7 مجروح. آنها در صحنه فوت کردند.

وی اذعان داشت: در مسیر نکده به ارومیه یک دستگاه اتوبوس با 35 سرنشین از مسیر خارج شد که 5 نفر از آن سرنشینان به شدت مجروح شدند که مورد انتقاد پزشکان و بیمارستان ها قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: علاوه بر تصادفات جاده ای استان در روز جمعه، سد شهرچای ارومیه نیز 3 فوتی شکست و امدادگران ارومیه در حال حمایت از تیم غواصی غریق هستند.
لازم به ذکر است در تیم های فوریت های پزشکی 115 و پلیس راهنمایی و رانندگی یک تیم غواصی از امدادگران آب، امدادگران را در امدادرسانی به حادثه دیدگان همراهی کردند.

جعفرزاده با اشاره به آمار بالای تصادفات جاده ای از همه شهروندان خواست از شنا در نقاط ممنوعه و ناآشنا خودداری کنند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا از تصادفات جبران ناپذیر جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید