3500 خودروی عمومی در کردستان به صورت رایگان در آتش سوخت

ساعت: 13:58
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782642

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اقلیم کردستان:

گیتی منش از آغاز اجرای طرح دوگانه سوز رایگان وسایل نقلیه عمومی در استان از آتش زدن 3500 دستگاه خودروی عمومی در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالله گیتمانش در گفت و گو با کُردتودی گفت: طرح رایگان خودروهای عمومی دوگانه سوز از مرداد ماه سال 99 در استان آغاز شد و با توجه به تداوم این طرح، شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه GCR.NIOPDC.IR ثبت نام و سفارش دهند. سیستم.”

وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان کردستانی برای اجرای این طرح، از افتتاح ششمین مرکز دوسوخت خودروهای عمومی در سقز خبر داد و افزود: در حال حاضر 3 مرکز در سنندج و 3 مرکز در سقز شهرستان قروه فعال است. و بیجار برای خودروهای تبدیل رایگان مشغول به کار هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اقلیم کردستان از اقدامات و اقدامات بعدی این شرکت برای فعال سازی دو مرکز دیگر در شهرستان های دیواندره و کامیاران خبر داد و ادامه داد: ثبت نام 200 خودروی عمومی دیگر و نوبت دهی آنها انجام شده است. در انتظار بلند شدن آنها را می گیرند.

گیتی منش همچنین با بیان اینکه 52 رئیس جایگاه های CNG در استان به شهروندان خدمات رسانی می کنند، گفت: روزانه بیش از 500 هزار متر مکعب CNG در جایگاه های CNG استان کردستان مصرف می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید