4 شکایت 27 میلیاردی شاکی از پرسپولیس!

وی ادامه داد: همانطور که می دانید کالاهایی که وارد ایران می شوند باید از مراجع مربوطه مدارک دریافت کنند اما شاکی فاقد هرگونه مدرکی است که مهمترین آن عدم اظهارنامه مالیاتی و گمرکی است. واقعا جای سوال است که چرا مردی با چنین ادعاهایی به یکباره همه شکایت هایش را مطرح نکرده و در چهار پرونده جداگانه از باشگاه پرسپولیس شکایت نکرده است!»

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «آیا این فرد به غیر از حکم ۲۷ میلیاردی، شکایت دیگری هم از باشگاه پرسپولیس کرده است؟» این مرد 4 شکایت از باشگاه پرسپولیس تشکیل داد که قضاوت 27 میلیاردی مربوط به یکی از آنهاست! البته ما هم علیه او طوماری راه انداخته ایم. این اولین بار نیست که این مرد چنین کاری انجام می دهد. او در گذشته مقابل باشگاه های استقلال، نفت تهران و سایپا حکم صادر کرده است.»

دوام همچنین درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس در این مورد توضیح داد: در قانون چندین راه برای اعتراض به آرای صادره پیش بینی شده است و ما از طریق وزیر ورزش اقدام کرده ایم. وی به عنوان وزیر ورزش کشور که برای صیانت از حق باشگاه، بیت المال و حق مردم تلاش می کند، در این زمینه سنگ تمام گذاشت و با تمام حساب های ما برخورد قانونی شد.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت شکایت رسول پناه از باشگاه پرسپولیس گفت: ما هم به این پرونده اعتراض کردیم و در ماه جاری جلسه رسیدگی برگزار می شود.رسول پناه مدعی است 185 هزار دلار بابت مطالبات کالدرون پرداخت کرده است اما مشکلات و ابهاماتی در این زمینه وجود دارد. این مورد که ما به آن اعتراض کردیم».

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با وجود این موارد حساب باشگاه پرسپولیس باز می شود؟، گفت: صد در صد! حساب ما باید باز شود چون حیات باشگاه به این موضوع بستگی دارد. هفته گذشته به خاطر این مشکل آقای درویش یک هفته شبانه روز کار کرد که توانست پولی را برای بازیکنان فراهم کند که بی ادبی نکنند. اینکه نظام در آن لحظه به فردی اعتماد کرد و او را به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کرد، نباید باعث شود آن فرد از باشگاه شکایت کند و حساب را ببندد. اصلا مشخص نیست این فرد بر چه اساسی در آن زمان به عنوان مدیر اجرایی انتخاب شده است. اگر این آقا مدیرعامل پرسپولیس نبود اسمش می آمد؟ او با نام پرسپولیس بزرگ شده و حالا حق ندارد از این باشگاه شکایت کند و دردسر درست کند.

دیدگاهتان را بنویسید