جزئیات شکایت اخیر دانشجو از بازیگران زن/ 110 شاکی شامل 74 مرد و 36 زن از 14 استان

جزئیات شکایت اخیر دانشجو از بازیگران زن/ 110 شاکی شامل 74 مرد و 36 زن از 14 استان

روهر نه : اخیرا خبری در فضای مجازی مبنی بر گلایه برخی دانشجویان از برخی بازیگران زن منتشر شده است. بر اساس پرونده از این ۱۱۰ نفر ۷۴ نفر مرد و ۳۶ نفر زن هستند. این شکایت توسط افراد زیر صورت گرفته است. خانم ها: نیوشا ضیغمی، شبنم مقدمی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، فلور نظری، آزاده صمدی، بهاره رهنما، الناز شاکردوست، الهام صالحی، سبکمالی، الهام حمیدی، ریحانه پارسا، لیندا کیانیدل.

حوزه نیوز جزئیاتی از شکایت برخی دانشجویان از برخی بازیگران زن در فضای مجازی را گزارش می دهد.

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر شکایت از برخی بازیگران زن در فضای مجازی منتشر شد که شایعاتی را به دنبال داشت. با توجه به اینکه در رسانه ها گزارش شده که این شکایت مربوط به دانش آموزان کوم است، خبرنگار خبرگزاری حوزه برای اطلاع بیشتر از ماجرا و در میان گذاشتن جزئیات این شکایت با مخاطبان پیگیری کرد.

متن شکایت چیست؟

بر اساس تحقیقات انجام شده، متن این شکایت به شرح زیر است:

در حالی که ماده 21 قانون جرایم رایانه ای، انتشار مطالب را خلاف عفت و اخلاق عمومی جرم دانسته و ماده 6 10 10 قانون مجازات، استفاده ابزاری از زنان در تصاویر، ترویج تشریفات و تجملات و غیرقانونی و غیرقانونی را ممنوع کرده است. در حالی که تقاضای چندانی در صفحات رسمی بسیاری از بازیگران زن سینما و تلویزیون وجود ندارد، اما با تصاویری مواجه می شویم که شامل مواردی مانند: توهین به مقدسات و لزوم حجاب، نمایان شدن قسمتی از سینه و گردن و استفاده از کلاه با کلاه است. لبه. وسایل تزیینی مانند گل به جای روسری، پوشیدن لباس های تنگ و برآمدگی های بدن، پوشیدن شلوارک، شلوار پاره و ساپورت رنگ بدن، پوشیدن لباس های آستین کوتاه، پوشیدن مانتوهای شیشه ای، عکس گرفتن با افراد خارجی، ارسال فیلم و تصاویر علیه مردم. عفت و اخلاق، اهانت به عفت و اخلاق عمومی با تظاهر به حرام در اماکن عمومی و تحریک مردم به ارتکاب عفت با توهین به مقدسات اسلام.

همه شاکیان عنوان می کنند که متهمان با عکس هایی که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده اند و همچنین با لباس هایی که در ملاء عام و انظار می پوشند، به خود، خانواده و جامعه ای که در آن زندگی می کنند، خسارت معنوی وارد کرده اند. با توجه به هنر. 10 و 14 قانون آیین دادرسی کیفری خواستار جبران کلیه خسارات اخلاقی وارده از سوی متهمان به عنوان بزه دیده از قبیل از دست دادن عفت عمومی و اجتماعی در درازمدت، نقش تصاویر جنسی در آگاهی، تأثیر بر رفتار جنسی، انزوا و انزوا است. و کاهش روابط اجتماعی، کاهش قدرت عقل در رها کردن شخصیت زن و مرد و تبدیل شدن به وسیله ارضای امیال سرکش، تشویق به پرخاشگری، ایجاد روحیه مقایسه، اقناع تصاویر و فیلم های مبتذل، ضعف ایمان، محرومیت شیرینی و لذت با خدا بودن، مرگ دلها و افسردگی، تأثیرات منفی بر روابط حسنه زن و شوهر، در حالی که نوع پوشش متهم نمایانگر وضعیت حجاب و ظاهر لباس های مو، گردن و بدن است. توسط این افراد و آرایش غلیظ و زشت آنها به عفت عمومی لطمه می زند.

متقاضیان از کدام شهرها هستند؟

شاکیان این پرونده 110 نفر هستند که در 14 استان از جمله اصفهان، کرمان، مازندران، قم، تهران، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، یزد، آذربایجان غربی، هرمزگان، قزوین، فارس، مرکزی و البرز هستند.

فقط آقایان شکایت کردند؟

بر اساس پرونده از این ۱۱۰ نفر ۷۴ نفر مرد و ۳۶ نفر زن هستند.

کدام گروه ها شکایت کردند؟

این شکایت مختص صنف و قشر خاصی نیست و بررسی ها نشان می دهد که دانشجویان، اساتید، زنان خانه دار، کارمندان و اصناف مختلف این شکایت را امضا کرده اند.

چه کسی محاکمه می شود؟

این شکایت توسط افراد زیر صورت گرفته است. خانم ها: نیوشا ضیغمی، شبنم مقدمی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، فلور نظری، آزاده صمدی، بهاره رهنما، الناز شاکردوست، الهام صالحی، سبکمالی، الهام حمیدی، ریحانه پارسا، لیندا کیانیدل.

محور شکایت چیست؟

همانطور که در متن شکایت آمده است، مهمترین موارد مطرح شده از سوی متقاضیان عبارتند از:

دیدگاهتان را بنویسید