در حال طرح شکایت از شاکی هستیم


ساعت: 01:18
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883370

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ فردی که به عنوان معاون مالی باشگاه مصاحبه می کند اصلا سمتی در باشگاه ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس در پیامی در خصوص مصاحبه فردی که مدعی معاونت مالی این باشگاه است، پاسخ داد.

در این اطلاعیه آمده است: فرد مدعی معاونت اقتصادی باشگاه پرسپولیس بیش از چهار ماه است که محروم شده و سمتی در این باشگاه ندارد.

این فرد کمتر از یک ماه به عنوان معاون اقتصادی رئیس جمهور فعالیت می کرد اما پس از اینکه مشخص شد او چشم انداز ورزشی ندارد و به دنبال اهداف دیگری غیر از حضور در باشگاه پرسپولیس است، برکنار شد و این مشکل به طور رسمی در باشگاه پرسپولیس اعلام شد. همان زمان.

حالا چطور بعد از چند ماه معاونت اقتصادی باشگاه پرسپولیس مصاحبه می کند و جملات احمقانه می گوید خیلی از سوالات را روشن می کند. ضمناً معاونت اقتصادی باشگاه نیز از آن زمان به شخص دیگری واگذار شده و ایشان با هماهنگی کامل باشگاه فعالیت می کنند.

اینکه ما از صداوسیما به عنوان یک رسانه ملی تعجب می کنیم که چطور بدون تحقیق با چهره ای آشنا مصاحبه می کنند و به افرادی که حتی در مورد موقعیت خود دروغ می گویند، تریبون می دهند، بحث دیگری است!

باشگاه پرسپولیس حق شکایت از این فرد را برای خود محفوظ می دارد و در اسرع وقت با این فرد برخورد قانونی لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید