حمله و تخریب در پاسخ به شکایت کرسنت/ کی می خواهد در مورد پرونده خسارت میلیاردی سکوت کند؟

ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786047

این روزها با فشارهای جدی تر مجلس و پیگیری برای رسیدگی به تخلفات و پایان دادن به اقدامات دولت سابق، فشار رسانه ای به دولت و حمله به مجلس یازدهم تشدید شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از زمان روی کار آمدن مجلس یازدهم، موضوع بررسی عهدنامه کرسنت بارها در محافل مختلف رسانه ای و سیاسی حتی در مجلس علنی و از سوی نمایندگان ملت مطرح شده است.

مجلس اما در چند هفته اخیر اما با صدور حکم قسمت اول این قرارداد پرسود، به طور جدی وارد مقوله مطالبه محاکمه متهمان این پرونده شده است.

این در حالی است که در جریان بررسی پرونده کرسنت، هیچ مجلسی به طور جدی و قاطع وارد نشده است تا حتی در برخی از دوره های مجلس با سهام هایی که برای وعده زنگنه صورت گرفته، موضوع را پیش ببرند و با لایه های پنهان پرونده کرسنت برخورد کنند. حل و فصل موضوع پرونده کرسنت واگذار شد و در نهایت هزینه های میلیاردی برای کشور به همراه داشت.

به نظر می رسد دخالت مجلس در ماجرای کرسنت بی ارتباط با هجمه های اخیر به برخی طرح های مختلف مجلس نباشد، چرا که برخی تلاش می کنند با هماهنگی مجلس خواستار رسیدگی و حتی کنار گذاشتن پرونده فساد مالی کرسنت شوند. اقدامات عمده برخی از وزرا و روسای جمهور سابق برای جلوگیری از.

به نظر می رسد با فشارهای جدی تر مجلس و پیگیری رسیدگی به تخلفات و کنار گذاشتن اقدامات دولت پیشین، فشار رسانه ای بر دولت و هجمه به مجلس یازدهم تشدید شود.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید