پزشکان کویر به افق می رسند/ جهان آرا پرونده کرسنت را بررسی می کند

ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784562

مستند «پزشکان در صحرا» با موضوع خدمات بهداشتی و درمانی نیروی زمینی سپاه برای مناطق پاکسازی شده از کشته شدگان مرز پاکستان امشب از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امشب 24 آبان ماه ساعت 20:30 مستند «پزشکان کویر» با موضوع کمک به نیروهای مسلح وزارت بهداشت برای مخاطبان به نمایش در می آید.

این مستند به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق فقیرنشین سیستان و بلوچستان اختصاص دارد.

روحلا رئوش تهیه کننده مستند پزشکان صحرا درباره موضوعی که در این مستند به آن پرداخته شده است، گفت: مستند پزشکان کویر سعی دارد کارهای پزشکی و رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران در منطقه محروم را به تصویر بکشد. سیستان و بلوچستان.

وی ادامه داد: با توجه به دستور رهبر معظم انقلاب که فرمودند نیروهای مسلح باید با کمک وزارت بهداشت حرکت کنند. دوستان ما در بهداشت و درمان رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران به دستور مقام معظم رهبری و به سرپرستی فرمانده محترم این نیرو یک بیمارستان صحرایی بسیار مدرن را در سیستان و بلوچستان ساختند تا بتوانند مشکلات را حل کنند. مشکلات مردم این مناطق

رواش افزود: ما با تیم اپراتورها و تیم مستندسازی خود در آنجا تلاش کردیم تا این تلاش ها و خدمات درمانی نیروی زمینی سپاه به مردم ارائه شود.

علاقه مندان می توانند بازپخش مستند پزشکان کویر را روز بعد از ساعت 13 از همین شبکه تماشا کنند.

80618c70 7ff6 473b 8d59 bf4f1d74a46f خبر خاکستری

همچنین برنامه تلویزیونی جهان آرا که شنبه و دوشنبه به صورت زنده از شبکه افق روی آنتن می رود در گفت و گو با کارشناسان و مسئولان سعی دارد مسائل سیاسی روز را برای مردم تشریح کند.

این برنامه به تهیه کنندگی بهروز یاوری و اجرای امیرحسین ثابتی بر اساس درخواست و بیان اصلی ترین مسائل مخاطبان توسط مسئولین و پوشش رویدادهای روز، تهیه و اجرا شد. البته اتفاقاتی که عمدتاً در بستر سیاسی و اقتصادی کشور رخ می دهد و گاه نگاهی به مسائل فرهنگی دارد.

جهان آرا امشب 24 آبان ماه میزبان نصراله پیمان فر، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی است تا به بررسی زوایای پنهان و پنهان پرونده کرسنت بپردازد.

علاقه مندان به این برنامه می توانند ساعت 22 به تماشای این برنامه و تکرار آن روز بعد ساعت 14:30 از افق بنشینند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید