بازی رسانه ای مقصران خسارات میلیاردی کرسنت چیست؟

ساعت: 11:08
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785604

رسیدگی به پرونده کرسنت و خسارات میلیاردی ایران در این پرونده با پایان کار دولت روحانی و وزارت زنگنه به عنوان یکی از مقصران اصلی این آسیب وارد مرحله جدیدی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسیدگی به پرونده کرسنت و خسارات میلیاردی ایران در این پرونده با پایان کار دولت روحانی و وزارت زنگنه به عنوان یکی از مقصران اصلی این آسیب وارد مرحله جدیدی شده است.

پس از اظهارات مکرر هواداران برای جلوگیری از معرفی زنگنه به عنوان وزیر نفت روحانی در مجلس و محقق نشدن وعده های زنگنه برای پایان دادن به این پرونده، طرف عرب کرسنت از زنگنه خواست تا به وزارت نفت بازگردد و به نتیجه مطلوب رسید.

اکنون اما به نظر می رسد همه دستگاه های نظارتی از مجلس گرفته تا قوه قضائیه در تلاش هستند تا رسیدگی به تخلفات و اقدامات بعضا مجرمانه عاملان این آسیب بزرگ به کشور را آغاز کنند.

البته در این پرونده مقاومت هایی نیز در برابر این آسیب بزرگ صورت گرفته است و برخی از چهره های کلیدی درگیر در این پرونده با وجود اینکه از احضار قوه قضائیه خودداری می کنند، سعی در ایجاد جناح رسانه ای جدید برای مخالفت با عدالت داشته اند.

از سوی دیگر بیژن زنگنه به عنوان یکی از برجسته ترین چهره های درگیر در این پرونده نه تنها در تلاش است تا خود را از اتهامات این پرونده جدا کند، بلکه برای دفاع از عملکرد خود بر حضور خود در رسانه ملی تاکید دارد.

اینکه یکی از افراد پرونده کرسنت تلاش می کند روند پاسخگویی به شبهات رسانه ها درباره خودش را منحرف کند، شاید در نگاه اول عجیب به نظر نرسد، اما برخی معتقدند این فضای رسانه ای صرفا برای فرار از پیگرد قانونی است. در خصوص پرونده کرسنت اقدام می شود.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید