46 هزار نفر از بیمه حوادث شغلی بهره مند شدند


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900696

مدیر اجرایی SOS اضافه کرد: طبیعتا حمایت های بیمه ای نیز به همین نسبت و با توجه به میزان از کارافتادگی با تشخیص کمیسیون های پزشکی و شورای مربوطه انجام می شود. سال گذشته حدود 46 هزار نفر از مزایای کار تامین اجتماعی برخوردار شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی افزود: پوشش بخشی از حوادث و فرصت های ریسک در حوزه کار و تولید برای جامعه کارگری از وظایف ذاتی این سازمان بیمه گر است و هم اکنون نسبت این ریسک کمتر است. حمایت از تامین اجتماعی

وی تصریح کرد: برای دریافت بیمه حوادث شغلی باید گزارش حادثه تهیه و سپس غرامت و مزایای ناشی از حادثه شغلی توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود.

موسوی در خصوص انتشار خبر کاهش هفت درصدی بیمه حوادث شغلی گفت: این نوع خدمات بیمه ای از وظایف اصلی سازمان تامین اجتماعی است. گاهی اوقات برخی از حوادث منجر به ناتوانی می شود و این رویداد درجات مختلفی از ناتوانی را به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان بهداشت جهانی تصریح کرد: طبیعتا حمایت های بیمه ای نیز به همین نسبت و با توجه به میزان از کارافتادگی با تشخیص کمیته های پزشکی و شورای مربوطه انجام می شود. سال گذشته حدود 46 هزار نفر از مزایای کار تامین اجتماعی برخوردار شدند.

دیدگاهتان را بنویسید