47 زن صیغه این مرد بودند!

یک کشاورز 61 ساله اهل اندونزی پس از فاش شدن اینکه قصد دارد برای 88 بار ازدواج کند، به یکی از سوژه های ویروسی اینترنت تبدیل شد. مردی که داستانش را در این بخش می خوانید برای اولین بار در نوجوانی و بسیار جوانی ازدواج کرد.

47 زن صیغه این مرد بودند!

“کان” یک کشاورز برنج از جاوه غربی در اندونزی است که تاریخچه بسیار جالبی دارد. او ادعا می کند که در مجموع 87 بار در زندگی خود ازدواج کرده است و در حال تدارک عروسی 88 خود با همسر سابق است.

این مرد پس از بیان داستان خود در یوتیوب که ویدیوی آن به سرعت در فضای مجازی منتشر شد، به شهرت رسید و توجه چندین خبرگزاری را به خود جلب کرد که این مرد را ردیابی کردند و از خانه او در روستای Cipeundeuy بازدید کردند. اگرچه او در ابتدا از مصاحبه بیشتر خودداری کرد، اما بازدید مداوم خبرنگاران در نهایت نظر او را تغییر داد.

این مرد اندونزیایی مدعی است که برای اولین بار در سن 14 سالگی با دختری دو سال بزرگتر از او ازدواج کرد، ازدواج آنها تنها 2 سال به طول انجامید، اما این امر مانع از آن نشد که همسر جدیدی پیدا کند و سپس همسر دیگری پیدا کند تا اینکه او اکنون رکورد 87 ازدواج را در اختیار دارد.

از مجموع 87 ازدواج، تنها 40 مورد در دفاتر رسمی ثبت می شود و مابقی به صورت عقد سنتی است. همچنین هر بار که دوباره ازدواج می کرد از همسر قبلی خود طلاق نمی گرفت. از آنجایی که برخی از 46 زنی که او ازدواج کرد نمی خواستند او را طلاق دهند، او در مقطعی از زندگی خود 2 زن یا بیشتر داشت.

طولانی‌ترین ازدواج کان 14 سال به طول انجامید، اما بسیاری از ازدواج‌های دیگر او بسیار کوتاه‌تر بودند، برخی فقط یک یا دو ماه و یکی از ازدواج‌های او فقط یک هفته به طول انجامید.

این کشاورز اندونزیایی 87 بار ازدواج کرده بود، اما فقط با 46 زن که با برخی از آنها سه یا چهار بار ازدواج کرد. عروسی بعدی او که رکورد ازدواج او 88 خواهد بود، با همسر سابقش در ازدواج 86 خواهد بود.

کان درباره ازدواج مجدد خود با همسر سابقش گفت: با وجود اینکه مدت زیادی از دوری ما می گذرد، عشق بین ما همچنان قوی است.

وی افزود که ازدواج قبلی آنها فقط 4 ماه به طول انجامید، اما امیدوار است این بار بیشتر با هم زندگی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید